Mjørgen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Her e nåkken bilde tå e28 min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Utrolig mye bra bmw her! har hytte ved trollstigen og vært noen ganger i Åndalsnes. Overrasket over hvor mye bra bmw'er det er på en så "liten" plass! E28 er tydeligvis en lokal favoritt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Bilen til Mjørgen er en av favorittene mine i allefall Men nå har han jobba felt mye med den bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Bilen til Mjørgen er en av favorittene mine i allefall Men nå har han jobba felt mye med den bilen da He vøre nåkkå tima under kniven na biln der ja;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bilen til Mjørgen er en av favorittene mine i allefall Men nå har han jobba felt mye med den bilen da He vøre nåkkå tima under kniven na biln der ja;) hehe Må få tatt nåkka skikkelige bilda, med et skikkelig kamera snart Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Trollstigen med speilreflex en fin sommerdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ja må få gjort d. litt dålig kvalitet på sa bilda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Kan det stemme at det går en E30 M3 som er UF - registert på rauma? Jeg så den på kyrksæterøra i sør-trøndelag igår.. så ut som det sto noe med rauma på den.. Den hadde gull-felger av noe slag.. bbs muligens.. m3 bredding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Stemmer det ja, står Rauma Motor Klubb på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 20 juni skal vi ha et lite treff, eller om det blir lite eller ikke vet vi jo ikke ennå F.... Dro fra åndalsnes 20 juni jeg..Lå på åndalsnes camping fra 17 til 20 juni. hadde jeg vist at det var treff så hadde jeg skulle svingt bortom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Så også to stk E34 som kom innom campingen et par ganger Den ene var vel en technoviolet M5? og den andre tror jeg var 525i.noen som kjenner til de?? Iallefall to meget pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Kjenner de to bilene veldi godt Det var meg i 525en å en kompis i M5en Vi var ute for å se om det begynnte å dra seg til med noe biler rundt om Troddu du også kom på treffet, synd du ikke hadde fått med deg att det var ett aldri så lite treff en sort 36 du hadde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 bilder? Ligger under tråden "lokale bimmers rauma" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Kjenner de to bilene veldi godt Det var meg i 525en å en kompis i M5en Vi var ute for å se om det begynnte å dra seg til med noe biler rundt om Troddu du også kom på treffet, synd du ikke hadde fått med deg att det var ett aldri så lite treff en sort 36 du hadde ? Ja stemmer at jeg har en sort E36 ja ja synd at jeg ikke viste det.lot pc,n ligge igjen hjem når vi var på ferie Skal vel tilbake igjen i august.får håpe det sjer noe da også får ta med meg pc,n denne gangen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå