Gå til innhold

Lokale Bimmers, Rauma

Share

Anbefalte innlegg

Bilen til Mjørgen er en av favorittene mine i allefall :) Men nå har han jobba felt mye med den bilen da ;)

He vøre nåkkå tima under kniven na biln der ja;) hehe

Må få tatt nåkka skikkelige bilda, med et skikkelig kamera snart Jørgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
20 juni skal vi ha et lite treff, eller om det blir lite eller ikke vet vi jo ikke ennå :)

F.... Dro fra åndalsnes 20 juni jeg..Lå på åndalsnes camping fra 17 til 20 juni.

hadde jeg vist at det var treff så hadde jeg skulle svingt bortom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner de to bilene veldi godt :D Det var meg i 525en å en kompis i M5en ;) Vi var ute for å se om det begynnte å dra seg til med noe biler rundt om :) Troddu du også kom på treffet, synd du ikke hadde fått med deg att det var ett aldri så lite treff :) en sort 36 du hadde ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner de to bilene veldi godt :D Det var meg i 525en å en kompis i M5en ;) Vi var ute for å se om det begynnte å dra seg til med noe biler rundt om :) Troddu du også kom på treffet, synd du ikke hadde fått med deg att det var ett aldri så lite treff :) en sort 36 du hadde ? :)

Ja stemmer at jeg har en sort E36 ja :) ja synd at jeg ikke viste det.lot pc,n ligge igjen hjem når vi var på ferie :) Skal vel tilbake igjen i august.får håpe det sjer noe da også :) får ta med meg pc,n denne gangen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...