K Landre Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Genialt Har dratt hjem delebilen hans jeg nå Ikke mye igjen, men noe var det jo Shadowline, sportseter og M30B28 motor Det blir sinnsykt rått tror jeg Jeg fikk den elektriske takluke motoren fra bilen, skulle egentlig ha OBC også, men orket ikke å plukke ut ledningsnettet fra bilen Skal du forresten bruke bakstillinga på bilen? Er interresert i bærearmer pluss travers hvis du ikke skal bruke den selv. Kjøpte meg et sett BBS RS felger selv i dag jeg, 8 x 16 med sort senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Får vel hive inn ett bilde av min også da siden jeg er fra distriktet Av litt nyere type, men.. Er riktignokk med shabby vinterfelger og mangler panseremblem, da panseret skal lakkes denne uken... Her er ett gammelt ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Genialt Har dratt hjem delebilen hans jeg nå Ikke mye igjen, men noe var det jo Shadowline, sportseter og M30B28 motor Det blir sinnsykt rått tror jeg Jeg fikk den elektriske takluke motoren fra bilen, skulle egentlig ha OBC også, men orket ikke å plukke ut ledningsnettet fra bilen Skal du forresten bruke bakstillinga på bilen? Er interresert i bærearmer pluss travers hvis du ikke skal bruke den selv. Kjøpte meg et sett BBS RS felger selv i dag jeg, 8 x 16 med sort senter Regner med det blir brukt ja, har jo bare kjipe trommelbremser bak Må ha skiver jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Bremsene kan du få beholde Men tenkte hvis du ikke skulle bruke travers og bærearmer selv jeg. Vet ikke om det er samme travers på M20 i forhold til M30 jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tenkte jeg skulle sandblåse og overhale det som sitter på delebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 De går vell noen M3 E30 og i Rauma,Er de en E30 som har coswort motor som går i Rauma ? Hadde vore fint med bilde av dem og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Trur de e 2-3 E30 M3 i Innfjorden + den me cosse motor. Har desvere ikkje bilde tå dem. Men na gikk hær før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 325`n min... Svartmatt Heh Marius sin E30 ma cossie motor.. gamle bilen min.. Gamle bilen minj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lslindso Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Litt OT men er det en fra dette distriktet som for litt siden har blitt far til Mie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Den "svartmatte" e30'n var steintøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 er rart hva en så liten plass kan romme men her mangler det mange biler enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Ble jo en 7-serie mindre i går kveld da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Å?? det var ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Ble jo en 7-serie mindre i går kveld da... Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå