Johnny Bravo Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Kjørte i fjellveggen ute ved Sølsnes. Eirik heter vel eieren. Ganske bra utstyrt 7 serie også tror jeg. Fikk trykt inn fronten en god del. Airbagger poppet også ut så det er vel ikke mye å samle på.. Fin delebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Fine bilen t Kroken.. 725 TDS E38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 offa... ikkje bra.. håpe de gjekk bra med folket men fine bilen da mann :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Var det han som traff veggen i tunellen ved sølsnes? En Grå/sølvfarget e38... Triste greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 den var mørk grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hadde sikkert forsikkra den da. Tar vel ikkje lange ria før han he en ny en. Trist me fine bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Sånn kan det gikk: Eiriks E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 ooooooooo.. god smell ta måtte vare..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Får legge inn et bilde av en annen 7 er med tilhørighet i Rauma da, denne er dog like hel enda Har vel gitt meg med verste råningen for noen år siden å kjører stort sett pent og pyntelig nå, men det hender nå enda jeg tar en ekstra svingom nede på Næs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Enda mange biler fra Rauma som ikke er kommt inn her Ove sin Marlboro M3 og Åndal sin M3. Vet ikke om den er solgt, men lå i allefall ute til salgs. Er jo fra Rauma den fremste bilen også, dog ikke BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 ja, veldigt mange biler som ikke er kommet innpå her enda jeg liker e38 karosseriet jeg altså synes dem er nydelige tror jeg satser på en sånn en etter den jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Da har Kroken handla seg enda en E38 Skal finne ut litt mer og prøve få tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Eiriks nye, rappa bildene fra annonsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Leif Steinar`s 525i med nye sommersko (få på senk!!) Litt Shopping: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Min absolutte favoritt, R.T`s überstrøkne E28 M5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå