K Landre Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Takluka faktisk. Må jo være løs den da? Har hatt 190 med 535n jeg og den føltes fin å kjøre da egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Noen som kjenner til en plommerød metallic E36 325 coupe med noe sort "motiv" lakkering på siden? tror det er Åndalsnes den kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Ja, det er Kim Rodi sin det. Han bor fortiden i Stavanger. Skal selge den nå sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Ja, det er Kim Rodi sin det. Han bor fortiden i Stavanger. Skal selge den nå sier han. hvordan er den bilen? Hva er noe slikt verdt? Fint behandlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Den er blitt mye påkosta etter det jeg har hørt, det meste er visst gjort på GS, men hva som er gjort får noen andre fortelle Lurer på om den takluka er litt løs ja, den piper litt også av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Ups Vel, bildene dine var så fine at jeg rett og slett stjal dem, håper du kan tilgi det Ingen problem det. Berre bra at det glade budskap blir spredd Får legge inn nokre Raumabilar eg også.... Ikkje mine desse heller.............. Hmmm... Sølve, ikke for å være flisespikker, men den røde SE'en er vel strengt talt fra Vetnes Eieren bor vel iallefall her inne, hvis han ikke har solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Men dette er vel et gammelt bilde også vel? For hvis jeg ikke tar helt feil så er den Jegermeistebilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 X-raumaværing, savner bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Men dette er vel et gammelt bilde også vel? For hvis jeg ikke tar helt feil så er den Jegermeistebilen solgt? Når ble den solgt da? Så vidt jeg vet har vel vedkommende eier denne bilen enda, hvis han ikke har solgt den denne uka da Han har også kjøpt nye felger osv på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Tror Jägermeisteren står i Innfjorden ennå ja. Og du har såklart rett angående SE, den er fra andre sida av grensa, men det gjør da ingenting Nydelig bil er det uansett Kom en nydelig original E32 735i hit i går, har gått ute på Vågstranda, men nå er den solgt inn til Åndalsnes. Nydelig grønnfarge, skal se om jeg får tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Åja, da har jeg tatt feil da. Mente at han hadde solgt den jeg. Men da er den jo enda i Rauma da, å det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Den lå til salgs en stund da Men den var ikke solgt sist jeg pratet med vedkommende iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hmmm... Sølve, ikke for å være flisespikker, men den røde SE'en er vel strengt talt fra Vetnes Eieren bor vel iallefall her inne, hvis han ikke har solgt den? SE-en er også ein Raumabil no Kai. Den høyrer til i den garasja der bildet er tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilen til G.M, E32 735iA: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Hmmm... Sølve, ikke for å være flisespikker, men den røde SE'en er vel strengt talt fra Vetnes Eieren bor vel iallefall her inne, hvis han ikke har solgt den? SE-en er også ein Raumabil no Kai. Den høyrer til i den garasja der bildet er tatt. Har den havna hit også ja, Begynner bli mye M her nå men jeg venter ennå på E36/E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå