Gå til innhold

Lokale Bimmers, Rauma

Share

Anbefalte innlegg

Ups Vel, bildene dine var så fine at jeg rett og slett stjal dem, håper du kan tilgi det

Ingen problem det. Berre bra at det glade budskap blir spredd :)

Får legge inn nokre Raumabilar eg også....

CIMG22141.jpg

CIMG22071.jpg

Ikkje mine desse heller..............

Hmmm... Sølve, ikke for å være flisespikker, men den røde SE'en er vel strengt talt fra Vetnes ;) Eieren bor vel iallefall her inne, hvis han ikke har solgt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er vel et gammelt bilde også vel? For hvis jeg ikke tar helt feil så er den Jegermeistebilen solgt?

Når ble den solgt da?

Så vidt jeg vet har vel vedkommende eier denne bilen enda, hvis han ikke har solgt den denne uka da ;) Han har også kjøpt nye felger osv på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Jägermeisteren står i Innfjorden ennå ja. Og du har såklart rett angående SE, den er fra andre sida av grensa, men det gjør da ingenting :)

Nydelig bil er det uansett :)

Kom en nydelig original E32 735i hit i går, har gått ute på Vågstranda, men nå er den solgt inn til Åndalsnes. Nydelig grønnfarge, skal se om jeg får tatt noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Sølve, ikke for å være flisespikker, men den røde SE'en er vel strengt talt fra Vetnes ;) Eieren bor vel iallefall her inne, hvis han ikke har solgt den?

SE-en er også ein Raumabil no Kai.

Den høyrer til i den garasja der bildet er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE-en er også ein Raumabil no Kai.

Den høyrer til i den garasja der bildet er tatt.

Har den havna hit også ja, Begynner bli mye M her nå :) men jeg venter ennå på E36/E46 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...