jelpoole Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg trenger en m10 motor til E30n, fint om dere sier noe om hvor langt motoren har gått og hvilken stand den er i... og si gjerne hva som følger med og hvordan jeg får tak i den ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Heisann. Jeg har massevis av M10. Har faktisk flere som har gått under 200 000km! Fikk inn en virkelig fin en for noen dager siden. Tror faktisk det er en byttemotor siden den gikk utrolig fint. Lenge siden jeg har hørt en gå så fint. Pluss at den har denne "gule" overflate behandlingen inntakt enda. Gi meg 1500kr så er den din. Da får du med dynamo og starter pluss hjerne og alt selvsagt. Bor på Tyristrand, så det er jo mildt sagt i nærområdet. Mvh Rune B. Ring meg gjerne på 97533676 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå