mAZE Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Fin bilen din ja mAZE, og jeg syns du skal både ha den og bruke den mye, vise den frem! Har brukt den i hele vinter jeg. Har jo kjørt snart 3 ganger så mye med denne som jeg gjorde med M3'n på ett år. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 skal vel ikek så mye til at du har kjørt mere enn du kjørte med M3n da Maze. hehe Lekker bil Onkel, gleder med til en prøve tur i løpet av uken. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Fikk tatt noen nye bilder igår.. Denne gang med senkesett, Remus-potte og 18" vinterhjul (og norske skilter..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Den var lekker ja!! Akkurat sånn skulle min sett ut og, hvis jeg hadde hatt sedan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Takk for det gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Se der ja. Ble nice ned senk da. Er vel ikke så alt for lenge til det blir å se denne live nå, på ett eller annet treff vi får til her oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå