mbkomfort Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Noen som kjenner disse symptomene? Skiftet fordelerlokk/rotor og plugger, nesten nye pluggledninger. Prøvekjørte bilen, den gikk fint som bare f.. Bilen sto et par timer, men begynnte å tulle når jeg skulle ut å kjøre igjenn. Det er som en av/på bryter i motoren, ikke juksing/fjusking på tenninga men skikkelig "hopping" Mistenker at bensinpumpa er røken eller ikke får skikkelig kontakt !?? Ligger bensinpumpereleet oppi der med motoronic'en? bensinpumpa ligger vel nedi tanken, så der blir det vel ikke dårlig kontakt? Vanskelig å skifte pumpe?
Astri Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hmmm, kanskje eg e heilt på jordet nå, men eg ville ha sjekka lambdasonden og eg...
mbkomfort Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Koble fra lambda & se om det funker i " nødmodus" ??
Astri Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 ja, f.eks. Men an bruker nok ein del mer bensin da. E det automat du har?
Hyggmaister Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Fjusker den hele veien eller bare i svært lav fart?
mbkomfort Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Det er manuell.. Den hopper/fjusker hele veien ja.
sgrevskott Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Eg har samme problem, men det er bare på under 2000 rpm. kan det være noe med lufttilførselen??
sgrevskott Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg har akkurat samme problemet, men det er bare på under 2000 rpm. Kan det være noe med lufttilførselen?
mbkomfort Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Takk for tips Bestillt LMM fra gsbildeler idag, så får vi se til helga... Så at forbruksnåla datt hver gang det jukset. Sjekket at det ikke var falskluft eller lambdasonde som tulla. Leste i forumet at veivsensor også kan ta kvelden, så den kommer også i posten.
mbkomfort Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Nå funker bilen! Tips til andre på forumet med M20 og Motoronic2 Fikk LMM & tenningsgiver Fredag, skiftet begge, men bilen gikk like f##ing hoppete. Tilfeldigvis hadde jeg en rett coil liggende, , skiftet coil bare for å prøve, WOW!, den går som ei klokke!! Hadde Ohm-et/målt gamle coilen med bra resultat, men ohm-meter er ikke egnet til å måle isolering, fagfolka bruker "Megger" appart.
Astri Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det var jo bra at du fekk an te å funke igjne. Må kjøra fint då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå