Hoem Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Fikk start i dag, men det dauvver ut etterhvert, uten tvil et bensinproblem. Pumpen fungerer, bensinen kommer fra til innsug, hva skal jeg gå videre å sjekke?
berntsen Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Fikk start i dag, men det dauvver ut etterhvert, uten tvil et bensinproblem. Pumpen fungerer, bensinen kommer fra til innsug, hva skal jeg gå videre å sjekke? Høyres ut som den får en liten dose bensin som den går på før så å dø ut. Er du 100% sikker på at pumpa er i orden? Kan jo ta av slangen på trykksiden å sjekke at det kommer en go stråle konstant. Tett filter? Går den en liten stund er nok dysene og styringen i orden.
Hoem Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Nå går den som bare det ! Ingen problem lengre nå. Må bare lufte kjøling osv. så er alt på stell ! Nå er jeg utrolig glad:D
Hoem Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Det var en kort seier, nå som motoren har blitt kald vill den ikke starte, står og kinner. Kommer iblandt, men dør ut etter 1-2sekund. Den har stått og gått ca 1time i dag, uten problem.. Da gikk den helt perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå