-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Hei! Fikk med noen felger med min 520 e34 88mod når jeg kjøpte den, men tror det er feil inpress.. Foran er det RH X-Rad 8,5jx19 ET10 Bak er det RH X-Rad 9,5jx19 ET17 Det står 265,30,19 bak og 235,30,19 foran. Prøvde den ene bakfelgen på bilen, men den stakk litt utafor skjermen. Skal de me mindre dekk bak eller er det feil inpress så de ikke passer bilen min. Hvor mye kan jeg evt få for dem? Alle felgene holder på luft men en er litt stygg. Den er bulket på innsiden, men er inne til reperasjon nå, så det skal ikke være noe kast eller noe i den når den kommer tilbake. De tre andre felgene skal være ganske pene. Bakhjula har to bra dekk. Liten, nesten ubetydelig slitt på innsiden (Pga helvettes hjulstillinga til bmw) mon begge framdekk må byttes. Er de felgene som heter RH X-Rad til 5-serie litt ned på sida her: http://www.felger.info/BMWv.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 såklart skal det breieste bak. Og hvis det stakk litt utenfor når du hadde den på jekken er det helt normalt. Hjulet legger seg litt inn når du jekker den ned. Dritfeite felger,så hadde nok beholdt dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Det er fine felger.. har sånne på min 328i... så lenge dekka ikkje tar i noe så er det ikkje noe problem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Takker for svar.. Den sto på bakken, men den sto bar rolig.. gynga på den bak og da tok den borti skjermen, men skal jo stive den opp før sommeren... Noen som vet om de går på bilen, bør jo absolutt ikke stikke utafor skjermen.. og evt hvor mye de er verdt? tok et bilde i sta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Skal du selge si en pris. akkurat de felga jeg vil ha på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 inpresset er jo rett, så det skal jo gå. men er det et problem så får du jo bare ha på smalere dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 inpresset er jo rett, så det skal jo gå. men er det et problem så får du jo bare ha på smalere dekk takker for svar... Dekk er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Vet bare at 8,5x19 koster 21k med dekk (nokian WR) fra nodisk felgimport. Aner ikke hvor mye de er verdt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ei anna løsning er jo å valse skjermkantene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 skal bytte hjulbuer til sommers pga mye rust, men tror det blir en del arbeid hvis det må valses også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har felgene på her, men vet ikke om dere ser det noe godt.. Er nesten kant i kant, men når jeg gynger bak så subber dem i skjermen.. er ET17 bak, så vet ikke om jeg kan beholde dem eller ikke... BLir bilen stiv nok til å ikke subbe hvis jeg setter på disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Supersportfjerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå