Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt går, men tviler på det går rett på, må nok modifisere litt. Mener zeemax eller et eller annet stylingfirma selger et breddekit som inluderer e46 front. Sjekk google så finner du masse. Men pent er det ikke, men for all del, lykke til:)

Skrevet

Heisann.

Lakkerern til sivert driver å bygger om fronten på sin e36 cab til e46 facelift med lykter og alt.

Er en del modifisering, type sveising/sjæring og tilpasning.

Tror du trenger både e46 panser, framskjermer og selvfølgelig lyktene.

Kan poste noen bilder når jeg får sett det!

Syns e36n fler e46 front bra

Skrevet
Heisann.

Lakkerern til sivert driver å bygger om fronten på sin e36 cab til e46 facelift med lykter og alt.

Er en del modifisering, type sveising/sjæring og tilpasning.

Tror du trenger både e46 panser, framskjermer og selvfølgelig lyktene.

Kan poste noen bilder når jeg får sett det!

Syns e36n fler e46 front bra

hallo. takker for seriøst svar.. har e46 lykter. men ikke facelift lyktene.. ja tenkte å kjøpe framskjermer og panser og litt av fester.. ja send meg gjerne noen bilder :D

Skrevet

jeg så i et blad at du fikk kjøpe "badboy bonnet" komplett panser til e36 men som ser ut som e46.. der er jo også panserforlengere som gjør det samme.. skal se om jeg finner bladet, trot jeg kan årdne et bilde av en e36 som har dette..

Skrevet

Jeg har sett ombygde biler før, det blir vel noe custom-arbeid det da.

Skjønner at du er ute etter seriøse svar, men håper du vet at 99,9% vil synes du bare ødelegger bilen ved å gjøre dette. E36 er fin orginal, fronten på E46 passer ikke med resten av linjene på bilen.

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...