BMWPower Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ønsker og kjøpe orginale frontlykter til en 730IA E38 1994mod. Har et par med crom angeleyes for de som vil ta de i innbytte. Kun 6mnd gammle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 du kan bare komma å henta de gamle lyktene mine.. Plexiglasset inni lyktå trenge rens, og lykteglasset konne godt vore bytta ut 900kr (Eg har forresten dei svarte angeleyes lyktene ennå, han se SKO ha de tar kje telefonen lengre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Sånne folk e såååå kjekke å handla me. Forstår ikkje koffår de la vær å ta tlf.en, ikkje svare på sms eller bara forsvinne fra "the face of the earth" liksom. E jo faen ikkje verre å sei at, nai vil ikkje ha de alikavel, evnt. finna på ein unnskyldning at de ikkje har penger e.l. Blir så jævli provoserte av sånnt, har vært borti noen sånne ein gong for mye,hehehe...... Meeen anyway, greit det. Ringe deg neste gong eg e i Hgsd. Så kan eg komma henta de. Eller e du i Oslo? Ko mye e bilen din senka forresten? Så veldig bra ut på det bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Sånne folk e såååå kjekke å handla me.Forstår ikkje koffår de la vær å ta tlf.en, ikkje svare på sms eller bara forsvinne fra "the face of the earth" liksom. E jo faen ikkje verre å sei at, nai vil ikkje ha de alikavel, evnt. finna på ein unnskyldning at de ikkje har penger e.l. Blir så jævli provoserte av sånnt, har vært borti noen sånne ein gong for mye,hehehe...... Meeen anyway, greit det. Ringe deg neste gong eg e i Hgsd. Så kan eg komma henta de. Eller e du i Oslo? Ko mye e bilen din senka forresten? Så veldig bra ut på det bildet hehe! stemme det.. Det se e ekstra irreterande e at eg har sport an flære gonger om an verkeligt ska ha lyktene, og då har an svart ja.. An har til og med fått kontonummeret Eg e på Karmøy fram te sundag..E du i Haugesond før det? Eg vett ikkje kor møkje bilen e senka.. Trur det e 30/15 elle nogge sånnt An e iallefall alt for høge framme: Eg har ikkje fått råd te 20" ennå, men alle dei eg har sitt på har 275/35-20 bak og 245/40-20 framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Eg har ikkje tenkt meg t Haugesund i helgå egentlig, men ka tid komme du tebake igjen då? Kan jo evnt levera de t Tore. Eg senka min 50mm framme nå, syns ennå an e alt for høge Såg i TUV papirene, der stod d 40mm. Ringte og klaga på senkesettet, men einaste dei konne gjør va og ta d i retur. E jo ikkje gjort på 5min å skifta heller då. Einaste så senke mer e et colioversett er har fonne, senke max 70mm. Men kosta 8000kr, egentlig ikkje så gale, men har ikkje penger t d nå når eg må handla dekk t dei 20" felgane. Syns 245/40 e alt for mye profil. Tror eg går for 235 eller 245-35 framme og 275-30bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Eg har ikkje tenkt meg t Haugesund i helgå egentlig, men ka tid komme du tebake igjen då? Kan jo evnt levera de t Tore.Eg senka min 50mm framme nå, syns ennå an e alt for høge Såg i TUV papirene, der stod d 40mm. Ringte og klaga på senkesettet, men einaste dei konne gjør va og ta d i retur. E jo ikkje gjort på 5min å skifta heller då. Einaste så senke mer e et colioversett er har fonne, senke max 70mm. Men kosta 8000kr, egentlig ikkje så gale, men har ikkje penger t d nå når eg må handla dekk t dei 20" felgane. Syns 245/40 e alt for mye profil. Tror eg går for 235 eller 245-35 framme og 275-30bak Kjipt med sånnt, mn de komme jedna te å siga pittelitt o..viss ikkje får du finna fram vinkelsliparen Njaaaa syns det ser ganske bra ut eg med den profilen, må jo ha litt komfort igjen o Kjeme him te påsken.. E det Tore P elle Tore B du meina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Eg har ikkje tenkt meg t Haugesund i helgå egentlig, men ka tid komme du tebake igjen då? Kan jo evnt levera de t Tore.Eg senka min 50mm framme nå, syns ennå an e alt for høge Såg i TUV papirene, der stod d 40mm. Ringte og klaga på senkesettet, men einaste dei konne gjør va og ta d i retur. E jo ikkje gjort på 5min å skifta heller då. Einaste så senke mer e et colioversett er har fonne, senke max 70mm. Men kosta 8000kr, egentlig ikkje så gale, men har ikkje penger t d nå når eg må handla dekk t dei 20" felgane. Syns 245/40 e alt for mye profil. Tror eg går for 235 eller 245-35 framme og 275-30bak Kjipt med sånnt, mn de komme jedna te å siga pittelitt o..viss ikkje får du finna fram vinkelsliparen Njaaaa syns det ser ganske bra ut eg med den profilen, må jo ha litt komfort igjen o Kjeme him te påsken.. E det Tore P elle Tore B du meina? Vinkelslipar ja,hehe... Nai e ikkje noe Ascona detta Tror muligens eg ska legga noe tunge sandsekkar oppå støtdempartårnå og la an stå ein dag og 2. Ang profil, eg kjørte med 245/35 og 275/30-19 på E39`n min. Va heilt nydligt d Eg meinte Tore B, men kan gi de t Atle på lakken o. Ska se på bilen hans neste gong eg e i Hgsd. Hadde ein hygglige samtale me an idag, og an va hvis på leit itte ein E38..Hmm.... Faen at eg e så svake for dei E39`ane. Har du flere bilder av den E39`n hans du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå