Ad|oS Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Kikker litt på nye dempere, og har nå sett litt i utlandet etter noen. I USA er det hovedsaklig to ulike typer som selges, Bilstein Sport Monotube og Bilstein HD Monotube. (HD= Heavy Duty) Så fant jeg ut at Bilstein Sport i USA er det samme som Bilstein Sprint her i Europa. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Og hva er så disse Bilstein HD? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... rt&start=0
Bjørn 320 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Trur Sprint er kortare (for senka bilar) mens Sport er litt lengre demparar (originale eller bittelitt senka bilar).... Dette er europa-versjonar, om det er sånn over there skal eg ikkje garantere
JAL_535i Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Trur Sprint er kortare (for senka bilar) mens Sport er litt lengre demparar (originale eller bittelitt senka bilar)....Dette er europa-versjonar, om det er sånn over there skal eg ikkje garantere Joda, det er jo greit nok det, men var vel ikke det trådstarter var ute etter. @Ad|os: hvilke priser ligger bilstein på i USA da?
Ad|oS Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Var klar over at det var slik i Europa ja, men må vite om det er motsatt i USA. 4stk Bilstein "Sport" i USA koster 3500kr inkl mva (ca 500$). Kun frakt som kommer i tillegg, kanskje en tusenlapp der også. Derfor det er såpass fristende hehe Men må vite forskjellen på Sport og HD "overthere"... Og om det faktisk er slik at USA Sport er det samme som Euro Sprint. Men hva er så Heavy Duty da?
hagenisse Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 I US and A heter Sprint Sport og HD er da de i vanlig lengde.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Vi har da bilstein sport i norge å, samme lengde men stivere oppsett. De er bare å sjekke delenummrene for å se om de er de samme. http://www.eshocks.com/bil_mod.asp?Make ... Q&Manf=All Disse tror jeg roter lit med betegnelsene..
Balltre Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Sammenlign delenr. med onlinekatalogen til Bilstein hvis du ikke tror på hva andre sier.
gemiz Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Det som er bilstein sport i usa er de samme som er Bilstein B8 i norge. Som sagt før så har de samme dele nummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå