-Sammy Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Har ikke tall på hvor mange lightere jeg har mistet der etterhvert (ja, når jeg fremdeles røkte da, sluttet heldigvis for tre år siden, hehe)...Men jeg kan ikke skjønne hvordan en løs lighter kan ha satt fyr på bilen din....skal jo først tenne, så holde flammen der en god stund for at det skal ta fyr. Synes det høres litt merkelig ut...det må isåfall være usannsynlig uflaks! Uansett, som nevnt ovenfor er det bare å hive og glemme den. Sannsynligvis ikke brannårsaken, men forsikringsselskaper kan jo lage bråk om alt også da. Kjipt med bilen, håper du får et bra oppgjør. De ONE-lighterene er faktisk kjent for å av og til selvantenne..
TommyL Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Åja, sier du det. Tenkte ikke slik på det, hvis den har gjort det så blir det jo en annen sak da. Uflaks åkkesom.
Rabies Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Det var en sånn klikk-lighter. Så den tenner veldig lett og hvis den har ligget i klem så kan de ha tent når jeg skjøv setet bakover for å få litt arbeidsplass. Fant ut at jeg trengte den jævla torxen for å få av vindus-sveiva og den tok litt tid å finne så når jeg kom ut igjen hadde det nok brent i 20-30 min...
-Anders- Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Du bare saksøker lighter-selskapet, så vinner du lett noen mill. Eller, faen, vi er ikke i usa nå! Uansett, si fra her når du har fått taksten da!
Rabies Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Will do. Men utfra takstmannens reaksjon da han så lighteren så virket det ikke som det skulle være et problem.
Rabies Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Da var skaden taksert til 25939 kr:D Noen som vet hvor lang tid det går før de står på konto? Edit: Har noen en DIY for bytte av komplett interiør? Har ikke gjort det før
Ad|oS Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Du må jo bestemme deg for om du vil ha det reparert på verksted eller om du vil ha det inn på egen konto. Men når du har sagt fra til forsikringsselskapet tar det ikke mange dager før du har pengene på konto. Gjorde hvertfall ikke det med meg
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 pleier å gå fort hehe... står i haynes boka åssen ting skal tas av du får det nok til... hihi...
Ad|oS Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har forresten en ekstra Haynes-manual du kan få billig
Rabies Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Hehe, fortalte takstmannen på fredag at jeg ville ha kontantoppgjør:D Haynes boka har jeg vettu;) Men hvem hvil dere annbefale til å bytte frontruta? Tror ikke jeg skal begi meg ut på DET selv.....
-Sammy Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Hehe, fortalte takstmannen på fredag at jeg ville ha kontantoppgjør:D Haynes boka har jeg vettu;) Men hvem hvil dere annbefale til å bytte frontruta? Tror ikke jeg skal begi meg ut på DET selv..... Har derer noe som heter Riis Bilglass der nede, så er det flinke folk Gratulerer med solid takst foresten blir vel skinn i lange baner nå da?
Rabies Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Er vel riis som holder til på lund vet stadion... tror jeg;) Tar turen i morra jeg og sjekker pris. Vet ikke helt med skinn. Setene er ikke det viktigste så lenge det ser bra ut. Skal uansett ha vaderstoler e.l. etterhvert:D Edit: Har funnet et pakketilbud med for-/bakseter og dør-/sidepaneler i sort/anthrazit til en god pris så jeg går nok for det foreløpig
-Sammy Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Er vel riis som holder til på lund vet stadion... tror jeg;) Tar turen i morra jeg og sjekker pris.Vet ikke helt med skinn. Setene er ikke det viktigste så lenge det ser bra ut. Skal uansett ha vaderstoler e.l. etterhvert:D Edit: Har funnet et pakketilbud med for-/bakseter og dør-/sidepaneler i sort/anthrazit til en god pris så jeg går nok for det foreløpig aait Det kan sikkert lønne seg å sjekke flere steder for pris på rute, men jeg har iallfall gode erfaringer med Riis da. Vader ja hehe, da anbefaler jeg autopower.se Der er det endel skinn i omløp, til mer overkommelige priser enn det vi har her tillands iallfall. Men bare det å få byttet til sort interiør nå vil nok gjøre mye, så det er en flott mellomløsning!
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 tror ikke jeg hadde giddet å sette i et "midlertidig" interiør.. Med mindre det andre er helt umulig å sitte i
Rabies Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Det er brent, svidd, sotete og lukter dritt:) Er ikke snakk om å bare bytte seter og dørtrekk. ALT skal ut. Fra gulvteppe til taktrekk. Så å bytte stoler og baksete senere blir en liten operasjon i forhold;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå