Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
...men på E36 er alle uorginale blinklys av en helt latterlig dårlig kvalitet.

Got that right. Oransje lykter for the win! 8)

Synes ikke at disse er særlig stygge.

Dessuten er de ikke -så- vanlige som vanlig M3 look.

bak.jpg

Skrevet
jogemldmcmw36cyci2nd.jpg

desse lykte var iallelefall kledlige denne bilen, spørs om de hadde passe like bra på en sort bil.

Hvordan er lovligheten me så mørke lykter??

hvor får man tak i disse da mon tro?

Skrevet

ville gått for vanlig røde og hvite m3 lykter. De skiller seg ikke så mye ut. hadde det på min e36 coupe, synes det så veldig bra ut!

er bare å kikke litt rundt og se hva du synes ser best ut. mye forskjellige meninger om e36 baklykter :? men for all del ikke lexus...

Skrevet
jogemldmcmw36cyci2nd.jpg

desse lykte var iallelefall kledlige denne bilen, spørs om de hadde passe like bra på en sort bil.

Hvordan er lovligheten me så mørke lykter??

hvor får man tak i disse da mon tro?

Over alt :P Det er vel samme som jeg har på bilen, bare sort istedet for hvitt øverst.. Mye forskjellig kvalitet, FK lyktene er ihvertfall håpløse.

Skrevet

FK baklyktene er IKKE mye håpløse nei. Jeg hadde dugg i de org BMW baklyktene på coupeen.

Hadde aldri dette i de glassklare fra FK. Og jeg brukte bilen året rundt i all slags vær i ca 4 år.

Skrevet
FK baklyktene er IKKE mye håpløse nei. Jeg hadde dugg i de org BMW baklyktene på coupeen.

Hadde aldri dette i de glassklare fra FK. Og jeg brukte bilen året rundt i all slags vær i ca 4 år.

Dugg er ikke jeg heller plaget med, men da jeg fikk lyktene funka bare ett baklys på hver side. (Høyre på begge sider) Dette fordi ledningene til de aktuelle lysene var helt døde. I pakken fulgte det faktisk med 2 stk. strømtyver, det sier jo litt. Når jeg satte bilen i revers og samtidig blinket til venstre, blinket det i både ryggelys, bremselys, baklys og blinklys, helt uavhengig av hverandre. Dessuten er passformen så dårlig at jeg nå må ut med lykta hver gang jeg skal bytte lyspære.

Noe jeg også er plaget med at må gjøres ofte med disse lyktene :roll:

Men kan jo hende jeg var uheldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...