maurtin Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Gokveld. Skal til å skaffe meg nye baklamper til min E36 coupe, og hadde egentli uten å vurdere noe annet bestemt meg for Røde/hvite "M3"lykter. Men så er det faktisk et ganske bredt utvalg i baklykter til E36, så viss noen har bilder av andre baklykter på E36 (helst svart bil) eller andre forslag enn m3lykter så er jeg takknemlig for det;) "Alle" har jo røde/hvite. Ser GS har salg på LED-lykter.... Noe å vurdere eller ser de like jæ*** ut som Lexuslykter? Bilen ser sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 har noen knallgreie m3 baklykter (rød/hvite) du skal få for 500 kroner.. det er BILLIG.. ikke noe galt med dem, men har 3 sett nå.. send PM isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Er jo egentlig bare m3 lykter og "originale" gråtonede som er pent på e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 desse lykte var iallelefall kledlige denne bilen, spørs om de hadde passe like bra på en sort bil. Hvordan er lovligheten me så mørke lykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 "Alle" har jo røde/hvite. Ser GS har salg på LED-lykter.... Noe å vurdere eller ser de like jæ*** ut som Lexuslykter? Eg har røde kvite krystall lykter, er veldig fornøyd med dei Er kjøpt hjå gs bildeler.... Eg syns ikkje att det er noe fint med lexuslykter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Er jo egentlig bare m3 lykter og "originale" gråtonede som er pent på e36... slike? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7950.jpg Skal jeg ha hvite/røde så blir det ikke krystall da det ikke vil passe til resten av bilen... må evt bli noe slikt: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7949.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg mener du burde gå for M3 lykter. For all del ikke lexus!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg synes faktisk LED er tøft på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Det synes jeg også! Standard rød/hvitt har jo alle. Ellers er jo selvsagt sort bil + oransje helt fantastisk Min gamle på et tidspunkt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Kan du slenge ut bilder av bilen din med oransje rundt om hagenisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Uff oransje lykter er så STYGGE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Stemme det... LED-lykter passer best på E46 coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 av en eller annen grunn var det tøft med oransje blinkers på den bilen der! Tror jeg bare går for "M3"lykter, så er jeg iallefall sikker på jeg liker de... Takker for nyttig hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Uff oransje lykter er så STYGGE!!! Tsk. Er noen farger det blir fullstendig krasj med, men akkurat sort kler oransje veldig bra. Hvite er derimot ikke spesielt pent på sort imo - da passer klare mye bedre, men på E36 er alle uorginale blinklys av en helt latterlig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå