JoCCe Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Er m-paralell felger det der. Hadde de på e34'a. Å de kledde e46'n bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 hva med bbs lm ? replica da, passer lommeboka til oss dødelige litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 hva med bbs lm ? replica da, passer lommeboka til oss dødelige litt bedre Sant!! veldig lekkert med LM.. får vurdere litt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 hvis du kjøper fra modbargains så blir det 380 dollar i frakt. så kommer toll og møkk her i Norge:) har nettopp fått felger fra de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 hvis du kjøper fra modbargains så blir det 380 dollar i frakt. så kommer toll og møkk her i Norge:) har nettopp fått felger fra de selv Sånn sett er England og bmwmstyle bedre. Til Danmark, så tilkommer ingen ekstra avgifter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 men mod har ikke LM i 19.. 380 dollar i frakt? Det var grisebillig!! Hvilket selskap er det?? Bruker jetcarrier jeg, som går for å være billigst, kommer på 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 men mod har ikke LM i 19..380 dollar i frakt? Det var grisebillig!! Hvilket selskap er det?? Bruker jetcarrier jeg, som går for å være billigst, kommer på 2000,- Grisbillig kan vel diskuteres. 380dollar blir fort 2,015.78 NOK .. Så da sparer du 16kroner med å bruke jetcarrier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 formulerte meg litt feil... Alle de andre selskapene(som leverer fort) kostet 600$.. derfor valgte jeg jetcarrier som er billigere.. Men tar lenger tid desverre! Derfor synes jeg 380 var billig for å få det fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå