Gå til innhold

Hardtopp e36 Avusblau til salgs -SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe mulig det..... Kan jo være en bergenser som trenger den, her regner det jo hele året uansett.....

Skrevet
Hehe mulig det..... Kan jo være en bergenser som trenger den, her regner det jo hele året uansett.....

Hahahhaahahha!

Ja jeg har ikke tatt av hardtopen ennå for å si det sånn. Så noen kjøre uten ta forige uke, i 2 grader. Brrr

• 2 weeks later...
Skrevet

Lurer litt på hardtopp jeg, men om jeg skulle kjøpt din for 13.000 så må jeg lakkere den i tilleg så blir det ganske dyrt.

har du fått noen bud`?

Skrevet

Hei

Solgt den?

Kjøpte en rød for 1 månde siden for 7000,- som var helt strøken til min mor sin bil.Men trenger en til min og.Så du får si hva du selger den for,så kansje jeg kjøper den..Bor i Bergen,så da er det lett å handle.

Skrevet

Den er ennå ikke solgt nei. Jeg er imponert hvis du har fått tak i en helt strøken hardtopp til e36 for 7.000,-, det er helt uaktuelt for meg å gå så langt ned:-)

Jeg vurderer alle seriøse bud så kom med ett du, men jeg ønsker i utgangspunktet ikke å gå ut med noen lavere pris selv - det vil jo være å skyte seg selv litt i foten i forhold til det å få en god pris. Hardtoppen er i ekstremt bra stand, omtrent som ny.

• 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...