shv Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Skal ha tak i en rimelig (men brukbar kvalitet) aktiv sub og en rimelig (men brukbar kvalitet) cd-spiller til bil... Suben trenger ikke ha allverdens med watt, skal bare få litt ekstra bass og fyldig lyd for å avhjelpe tråkige originalhøyttalere... Noe å anbefale? På forhånd takk for all den gode hjelpen jeg vet kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Anbefaler en aktiv subwoofer på 600 W fra Boss som du får tak i på www.strommen-bilradio.no, koster i underkant av 2000kr og kan legges under setet! Ellers anbefaler jeg Sony CD/Mp3 spiller med USB inngang i front, genialt! Du får tak i spillere som har rødt lys i knappene, matcher BMW instrumentlys rimelig bra! www.komplett.no selger slike rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 http://strommen-bilradio.no/product_inf ... cts_id=930 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33 ... roductTabs Ble litt revet med her! Håper det har vært til litt hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Den var genial! Akkurat noe slikt jeg har sett etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Har en Alpine cda-9855r som jeg skal selge. Under ett år gammel og som ny i eske. kostet meg omtrent 4000 hos bilradiospesialisten når eg kjøpte den. (Dersom du ikke har solgt de 17" felgene, så kan de være av interresse ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Skal innom til bilradiospesialisten neste uke for å kikke og lytte litt, blir sannsynligvis noe derfra Felgene har jeg tenkt å beholde nå og sette sommerdekk på, har gitt bort et sett til madamen sin bil... Takker for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå