martini Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 hei jeg har problemer med min 87 e30 316.. får ikke mer turtall enn ca 3500rpm.. har justert tenning slik den skal være.. kan det være tenningsmodul som fjusker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martini Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martini Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 ingen tanker om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martini Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hmm, mine forslag er forlite bensin, tett filter eller dårlig pumpe.. Kan jo være tenningsmodulen også. Altså blir det prøve & feile metoden igjenn. Har du deler liggende så du kan bytte og prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 sikker på at du har justert tenninga Helt riktig, hadde samme problem på en gammel e-30... jeg bytta bensin filter og justerte tenning å kjøpte ny tenningsrotor. Btw: sjekke om festet på tenningsrotoren din er knekt, skal være en liten del som skal inni et spor der.. pleier å knekke noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martini Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 rotoren er fin den.. å bensin får den som bare det... har sjekka alle kontakter og sånn, å ikke noe som er "eira" elns.. har klødd "håll i haue" på den dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 lmm, btr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martini Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 lmm? er jo gasser:S btr? gå ut ifra at det er batteri du mener? batteri er flunkende nytt kan det være kam som er blidt rund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martini Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 btr = bensin trykks regulator du har da luft mengde måler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå