PIIIPower Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 1) Lyktene er for dype og stanger i AC påfyllingsrøret. Hva gjør jeg? 2) Det skal festes noen lister under lyktene, men lista på fangeren er fast og jeg har ingenting å feste på plastikk piggene.. ?? håper noen kan hjelpe meg med dette da jeg vil ha på de nye lyktene..
2mMy Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 du må bare bøye ac røret! skal ikke så mye til! er ganske mykt rør og! er noen lister som du skal ta fra de gamle lyktene eller noe hvis jeg ikke husker ikke helt feil!
JoeNasty Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 AC-røret bøyer du litt forsiktig,det gjorde jeg.og de listene som sitter "fast" på fangeren sitter vel egentlig ikke fast hvis jeg husker riktig,hvis det dog ikke er mye forskjell på FK lyktene og Hella som jeg har...
PIIIPower Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Skal legge ut noen bilder i mårra som viser "piggene" på lykta. Gummilista på fangeren går langs hele fangeren og kan ikke skjønne at det kan være så heldig å begynne kappe i den. Original lyktene er flate under og ligger ann mot denne lista...
Gjest Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Du må løsne de listene fra de gamle lyktene og sette de over på de nye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå