bmwmsport Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 21. April 2007: 21. Februar 2008: Må bare få uttykke min store glede over å igjen få lov å kjøre bil etter 10 mnd. i passasjersetet! Vil samtidig takke til min kjære onkel, venn og kollega Fredrik, som har vært min faste "privatsjåfør" gjennom denne "vanskelige tiden". Samt alle dere andre som også har stilt opp og fraktet en gammel onkel rundt omkring i inn og utland! Vil også takke Tom Hagen fra Hagen & Sandaker trafikkskole, for å stille opp med en flott E90 318d til førerprøven i dag. Fin fyr, og en meget behagelig og flott kjøreskolelærer. Anbefales til alle i Gjøvik/Toten-området som av en eller annen grunn skulle få behov for denslags tjenester.. Det har blitt noen mil på totenveiene i dag, og flere blir det nok i dagene som kommer! God helg og god natt, fra en fornøyd danske på helgebesøk i gamlelandet!
316 Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Gratulerer. Hva står det egentlig ved siden av bestått/greidd der? Til venstre. Forbedring? Hehe.
///NJD Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Gratulerer ja, har selv oppkjøring imorgen i 1tia, noen tips du vil dele?? hehe...
bmwmsport Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Gratulerer. Hva står det egentlig ved siden av bestått/greidd der? Til venstre. Forbedring? Hehe. Hehe, takk for det. Det står: Vurdering: Bestått (x) Ikke bestått ( )
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Gradering tror jeg... Gratulerer;) Ikke den værste bile å vende tilbake til veien i det der... Edit: Nærme nok
bmwmsport Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Gratulerer ja, har selv oppkjøring imorgen i 1tia, noen tips du vil dele?? hehe... Takk takk! Hehe tips ja.. Hmm, nei må vel være å kjøre jevnt, med fin flyt, og være oppmerksom på andre trafikanter. Sørge for å ikke være i veien for noen, og vise tydelig med tegn og filvalg hvor du skal kjøre, slik at andre trafikanter ser hvor du skal, og trafikken flyter best mulig rundt deg.. Lykke til!!
Deep Dish Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Gratulerer.. Been there, done that.. Selv om jeg "bare" hadde 8 mnd med privat sjåfør..!
andybooy Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 gratulerer, har prøvd de samme selv, skulle få 16mnd jeg, men de ble noe mindre heldivis, har bare et par mnd igjen nå
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Gratulerer Om 4 mnd for jeg tilbake lappen og etter 22mnd ventetid.. Skal bli herlig..
-Anders- Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Har nå gått 5 mnd uten. 3 mnd igjen. Satser på å få den igjen før. bare søknaden min kommer seg gjennom Uansett , gratulerer med bestått!!
tonyku Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 oOo...visste ikke at dem pleier å står der å skyte laser. Mellom Feiring å Skreia? Jaja...grattis med lappen...igjenn. Kjør pent
Mboy Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Kanskje det blir noen fler bimmers og se i toten område nå da:D Grattis....
FatLaces Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 grattis med lapp så noen nevnte laser mellom feiring og skreia. skreifjella er jo favoritt strekningen min! er det ofte snut der ??
mAZE Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Grattis ja. Du klarte det skjønner jeg. hehe. Du tok sikkert ikke med deg noen dempere og dyse vil jeg tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå