Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

21. April 2007:

x5uy6j2c38g2cmcxs6zd.jpg

21. Februar 2008:

1eip97n254b0qgookgaw.jpg

binauxjw3tu5vns001l5.jpg

1arzq75b0y0p6lv76acc.jpg

Må bare få uttykke min store glede over å igjen få lov å kjøre bil etter 10 mnd. i passasjersetet!

Vil samtidig takke til min kjære onkel, venn og kollega Fredrik, som har vært min faste "privatsjåfør" gjennom denne "vanskelige tiden". Samt alle dere andre som også har stilt opp og fraktet en gammel onkel rundt omkring i inn og utland!

Vil også takke Tom Hagen fra Hagen & Sandaker trafikkskole, for å stille opp med en flott E90 318d til førerprøven i dag. Fin fyr, og en meget behagelig og flott kjøreskolelærer. Anbefales til alle i Gjøvik/Toten-området som av en eller annen grunn skulle få behov for denslags tjenester.. ;)

Det har blitt noen mil på totenveiene i dag, og flere blir det nok i dagene som kommer!

God helg og god natt, fra en fornøyd danske på helgebesøk i gamlelandet!

8)

Skrevet
Gratulerer. Hva står det egentlig ved siden av bestått/greidd der? Til venstre. Forbedring? :P Hehe.

Hehe, takk for det.

Det står: Vurdering: Bestått (x) Ikke bestått ( ) :idea:

Skrevet
Gratulerer ja, har selv oppkjøring imorgen i 1tia, noen tips du vil dele?? hehe...

Takk takk! Hehe tips ja.. Hmm, nei må vel være å kjøre jevnt, med fin flyt, og være oppmerksom på andre trafikanter. Sørge for å ikke være i veien for noen, og vise tydelig med tegn og filvalg hvor du skal kjøre, slik at andre trafikanter ser hvor du skal, og trafikken flyter best mulig rundt deg.. :-) Lykke til!!

Skrevet

oOo...visste ikke at dem pleier å står der å skyte laser. Mellom Feiring å Skreia?

Jaja...grattis med lappen...igjenn. Kjør pent :P

Skrevet

Grattis ja. Du klarte det skjønner jeg. hehe. :)

Du tok sikkert ikke med deg noen dempere og dyse vil jeg tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...