Michter Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Hei...jeg har fått en skade under venstre front lykt. Og jeg har blitt enig med meg selv at jeg skal kjøpe ny grillramme,grillholder eller hva det heter.men det jeg lurer på er om jeg kan bruke en 97 og nyere grillholder på min tidlig 96 model. Eller om jeg må ha 96 og eldre??? Den grillholderen som sitter på nå er en 91-96. Takk for svar
haavard Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Faceliftgrillen passer, men da må du ha nye nyrer.
Michter Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Åja... Vet du hvor jeg får tak i faceliften?
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Åja... Vet du hvor jeg får tak i faceliften? samme sted som du får tak i pre-faceliften vel veng.no. bmwforhandleren, klokkerholm.dk, schmiedmann.no, gsbildeler.no, koed.dk
Michter Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Har settv på de, men har fått et tilbud på 600kr ink mva... Tror jeg går for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå