Johnny Bravo Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Har forsøkt å montere AE i den ene lykten min nå. Men må si jeg er litt skeptisk. Det er to klips på toppen av hver ring. På den ene (langlysreflektoren) så sitter de klipsene veldig løst, spesielt på den ene siden, for reflektoren er litt skråstilt. Om dere skjønner hva jeg mener? Det er en ting, men en annen er det at jeg synes ringene sitter litt løst. De dingler liksom, i.o.m. at de kun er festet i toppen. Blir dette et problem? Kan jo ikke være bra at de beveger såpass på seg når jeg kjører på ujevnt underlag og lignende?.. Har ikke lyst å begynne med lim inne i lykten heller. Kan jo ikke lime på reflektoren heller så...
Johnny Bravo Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Ingen som kan hjelpe? Haster litt også da bilen står uten lykter
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 er en diy nede på venstre side her i forumet. har ingen erfaringer enda med dette selv...
Johnny Bravo Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Har sett på den, men den forteller ikke meg så mye om det jeg lurer på... e46 fantastics har heller ingen diy på dette...
Johnny Bravo Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 hmmm... da tror jeg heller jeg monterer lyktene uten å montere AE.. hater ettermonterings-effekter og ekstrautstyr som ikke har 100% passform og med dårlige løsninger. Det skal se orginalt og profesjonelt ut.. Det er min mening Noen som har noen bra erfaringer med "orginale" AE lykter og hvilket merke som er å anbefale? Det må være litt hvitt lys i ringene ikke det helt gule...
Sommerfelg Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 bruk lim som alle andre dødelige d vil ikke vises i d hele tatt. ha lim på klipsene å ta ett lite punkt med lim på ringen. De ettermonteringssettene ser mye fetere ut enn slike hele lykter. Alle jeg har sett har en ganske kjedelig farge. Dessuten koster de jo et par grandiser mer enn bare ringene å! Pen 328 btw, veldig lik min;)
Johnny Bravo Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 takk, takk Ü greit nokk å lime kanskje, men jeg mener ringene går litt innenpå reflektorkantene, iallefall på langlysreflektorene, dette syntes jeg var litt rart, men de må faktisk vare så små skal de komme innom lykteinnsatsen. Men vil ikke ringene henge litt skjevt om jeg limer de helt inntil? altså lenger inn nede enn oppe (tenker da spesielt på langlysreflektorene som har en litt rar utforming..)? Jeg får se på det igjen i morgen Men siden du kanskje har innstallert på din. Kan jeg koble ballastene rett åp parklysledningene eller Må jeg ha releè og ledningsnett? Fulgte nemlig ikke med noe ekstra ledningsnett med AE'ene mine
Sommerfelg Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Ringene blir nok ikke skjeve, jeg skal prøve å ta et bilde imorgen når jeg står opp( nettop hjem fra jobb) Jeg reagerte også på det der med langlysene, men det ble veldigt bra altså. Du kobler ballastene rett inn på parklysledningene, null problem. Var ikke med noe ekstra kabler til meg heller;)
Johnny Bravo Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 ok, nå kjente jeg at jeg ble litt roligere :wink: hehe.. Sleng gjerne inn noen bilder ja, det hadde vært helt topp
Johnny Bravo Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 kom gjerne med flere innspill. sitter med lyktene foran meg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå