maasoey Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Heisann! Vurderer å selge min iX. Grunnen er vel kanskje at jeg ikke har råd til å beholde den. Mista jobben min for noen uker siden grunnet nedskjæring i budsjettet. Menmen. Bilen har enda ikke rundet 200k, men har en anelse om at det skjer i løpet av dagen 199973km 22.02.08 Lettere sotet kjørelys samt blanke blinklys Uansett. Feil, mangler; Temperaturmåleren hopper veldig mye opp og ned når den er kald, men har sett flere E30'er som har samme problemet. Kommer seg når den blir varm. Føleren på motorolje er gåen (lys oppe i check-panelet) Litt rust i takluke. Kan ikke låse førerdør utenfra, bare låse opp. Bruker selv å låse den døra fra passasjersiden, for den går an å låse fra utsiden. Ellers er bilen strøken. Nylakkert for noen år siden. Bare spør om det er noe. Prisantydning 40.000. Skal på EU-kontroll i år. Bilder: Flere bilder kommer så snart jeg får anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Glemte å legge til at motoren er byttet. Har ikke gått 50k enda Så den har laaang levetid. Ellers er understellet nylig tectyl-behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Enda flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Brønnøysund, Helgeland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg