Jesse Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 er m3 fangerne lakkert og montert før salg? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Fangerne er ikke lakkert eller montert. Derav prisen. Følger med orginale bmw 15 alu med greie sommerdekk, og 15 stål med nesten nye vinterdekk. Interiørbilder har jeg rett og slett glemt. Men det er hvitt/lysegråttskinn i veldig god stand, med som sagt bittelitt slitasje på venstre pute på førerstol. Men dette er ikke noe som blir lagt merke til, jeg nevner det kun fordi jeg er feinshcmecker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 audi ja, snedi at du går nedover i klassen når du bytter bil da. kunne jo byttet til no ekte bayersk stasjvogn da.. ps. husk å kjøpe 2ekstra SETT med dørhåndtak når du kjøper audi'n da, for det kommer du til å trenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Min venn, tro meg, denne stasjonsvogna er ikke helt standard 1.8. Forøvrig har jeg et lite e21 prosjekt på gang, som sørger for at jeg må leve billig og kun ha 1 bruksbil. Kikket på en e36 325tds, men denne ble for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hva med å fikse noen bilder av det som er av rust? bilen ser jo fin ut den, men rust er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Venstre hjulbue bak må byttes, høyre må slipes og sparkles. To små punkter som må slipes og sparkles nederst på førerdøra også. Bilen er stort sett strøken med unntak av rust og foringer som må byttes, derfor går den billig. Prisen er faktisk veldig grei med tanke på styling og lykter som følger med. Skal prøve å ordne bilder, men har veldig mye å gjøre denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg