Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått meg nye spredere til m3 fangeren. Men så lurer jeg på hvordan jeg får ut den gamle holderen da jeg fikk med nye da jeg kjøpte lyktene. Har prøvd å sett litt på de gamle, men finner ikke ut av det.

Noen som kan hjelpe? :)

Skrevet

Byttet akkuratt disse på min bil, og kan absolutt foreslå å bytte holderen også.

Denne sitter stort sett i justeringsskruen mot midten av fangeren, og et rundt spor i hver side.

Du bøyer bent holderen ut av fangeren, men gjør det med ekstrem varsomhet. Da den kan knekke.

Hvis lykta ikke "klikker" på plass, sjekk om det er samme størrelse på "klikkesporet" i lykta og på holderen.

Håper dette hjelper. :)

Skrevet
Byttet akkuratt disse på min bil, og kan absolutt foreslå å bytte holderen også.

Denne sitter stort sett i justeringsskruen mot midten av fangeren, og et rundt spor i hver side.

Du bøyer bent holderen ut av fangeren, men gjør det med ekstrem varsomhet. Da den kan knekke.

Hvis lykta ikke "klikker" på plass, sjekk om det er samme størrelse på "klikkesporet" i lykta og på holderen.

Håper dette hjelper. :)

Så på de nye at det er 2 runde fester, og selve skruen. men hva er det jeg skal bøye ut? skjønte ikke helt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...