The StigMeister Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Har nettopp fått meg nye spredere til m3 fangeren. Men så lurer jeg på hvordan jeg får ut den gamle holderen da jeg fikk med nye da jeg kjøpte lyktene. Har prøvd å sett litt på de gamle, men finner ikke ut av det. Noen som kan hjelpe?
hagenisse Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Det er noe herk uten å ta av fangeren, men hvorfor skal du bytte holderen..?
The StigMeister Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Det er noe herk uten å ta av fangeren, men hvorfor skal du bytte holderen..? Er et spor inni som er knekt, også får jeg den ikke til å "klikke" på plass Kansje jeg skulle prøve å kile de fast?
Luftwaffel Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Byttet akkuratt disse på min bil, og kan absolutt foreslå å bytte holderen også. Denne sitter stort sett i justeringsskruen mot midten av fangeren, og et rundt spor i hver side. Du bøyer bent holderen ut av fangeren, men gjør det med ekstrem varsomhet. Da den kan knekke. Hvis lykta ikke "klikker" på plass, sjekk om det er samme størrelse på "klikkesporet" i lykta og på holderen. Håper dette hjelper.
hagenisse Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Da er det jo greit å gjøre det skikkelig. Jeg byttet på min engang, men uten å ha bilen opp er det en fin måte å ødelegge ryggen på.
The StigMeister Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Byttet akkuratt disse på min bil, og kan absolutt foreslå å bytte holderen også.Denne sitter stort sett i justeringsskruen mot midten av fangeren, og et rundt spor i hver side. Du bøyer bent holderen ut av fangeren, men gjør det med ekstrem varsomhet. Da den kan knekke. Hvis lykta ikke "klikker" på plass, sjekk om det er samme størrelse på "klikkesporet" i lykta og på holderen. Håper dette hjelper. Så på de nye at det er 2 runde fester, og selve skruen. men hva er det jeg skal bøye ut? skjønte ikke helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå