Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen ser flott ut. Skulle gjerne sett flere bilder av den :) (Det ville jeg bedt om før en reiser langt for å se på den)

0.75 på langkjøring er nok mulig på 528 med manuelt gear. Kjørekomputer i kombinasjon med manuelt gear er vel heller uvanlig for å si det slik.

Sjekk begagnatguiden på http://www.autopower.se/ for info om vanlige problemer med e39.

Lykke til :)

Skrevet

Har kjørt langtur (145 km) med 98 modell 328iA E46...

Kjørekomputeren viste da 0,65 liter pr mil etter jeg hadde parkert :D

Så da bør nok en 5-serie klare 0,75 vil jeg tro :) men ved småkjøring vil den nok ligge på 1 liter +

Skrevet

Bilen er vel også bruktimportert til Norge i 2001, noe som ikke trenger å være negativt, men kjekt å vite :)

Skrevet
Bilen er vel også bruktimportert til Norge i 2001, noe som ikke trenger å være negativt, men kjekt å vite :)

Jaha. Viss det er positivt så er det jo bra :)

Visste ikke det jeg. 2 eiere totalt. Han første var visst Norsk med Tysk jobb elns. Han hadde bilen i 8 år før han solgte den til nåverende eier.

Litt usikker på lister. Men ihvertfall orginale Hella faceliftlykter :)

Skrevet

så jo pen ut den der! prisen er jo ikkenoe si på heller..

0.75 på langkjøring er mulig det.. kjører selv nesten 10mil tur/retur jobb me min 528.. meeen

det ekke lett å få den te å holde seg på 0.70-0,75 da må man nesten gå inn for det.. så min pleier å ligge på rundt 0.90 totalt.. kjører ca 60-70mil i uka..

Vis du skal ha bilen på deg selv å ikke har all verdens me forsikringsbonus så bør du skjekke litt rundt hva den kommer på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...