BmMm3 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Uff, godbilen min klarte jeg å krasje idag ;( Rygga, og i det jeg svingte klarte jeg å svinge for fort og tok dermed bakskjermen skikkelig, bakfanger, begge dørene på ene sia og forskjermen samt baklykta. Det jeg lurer på er om noen vet om hvor mye en slik skade koster å fikse? Vanvittig kjedelig å måtte ta dette på forsikringa da jeg går ned fra 70% 2'dre året til 40% om jeg ikke tar feil.. pluss egenandelen som er høy ;( Men bare det å måtte bytte en bakskjerm koster vel det hvite ut av skjorta?? Dette dreier seg om en 320D E46 4D. 2001 modell.. Noen som har peil?? ;(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Av skader på dørene dreier det seg om skarpe riper, men det kan vel sparkles.. og speilet røyk, og dørhåndtaket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ett bilde eller to hadde hjulpet mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Harke mulighet desverre siden bilen allerede er satt på verkstedet, men sånn synsmessig så må bakskjermen byttes. det er vel det som koster kan jeg tenke.. og lakkering ikke minst ;( uff så kjedelig dette var.. ahhrg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Kondolerer så mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå