Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk denne mailen nedenfor og syntes det var et fint tiltak. Poster den derfor her :) Er usikker på om dette er mot reglene for forumet? Men i alle fall:

Hei!

Jeg har startet en underskriftkampanje i privat regi vedr. at jeg ønsker at årsavgiften for alle motorkjøretøy skal gå uavkortet tilbake til veibygging og vei vedlikehold.

Slik det er idag går Norge med milliardoverskudd og da er det det minste vi kan forlange at årsavgiften går til veiene og ikke til alt annet som ikke har med veier å gjøre.Idag er det direkte farlig å ferdes på norske veier og enkelte steder er folk isolert p.g.a. veistandarden eller mangel på sådan.

Men jeg er avhengig av å samle mange underskrifter fra hele Norges befolkning, for de har jeg tenkt å levere til regjeringen. Kampanjen går til 1.mars 2008 så vær så snill og spre dette til familie, venner, kolleger osv. for dette er noe de fleste er enig i tror jeg.

Har lagt kampanjen ut på nett under underskrift.no og linken er:

www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1547

Hilsen fra

Laila Karlsen

Gamle Dalsveg 81

2032 Maura

Tlf 915 69927

Skrevet

Selvom dette er nytteløst så mener jeg det er et godt og riktig tiltak :)

Er det ikke omkring 1/6 av avgiftene som går tilbake til veiene? Er ikke sikker på om dette er veiavgiften eller totale avgifter fra bensin/importavgift, men tror dette gjelder veiavgift.

Skrevet

Oppfordrer alle på forumet til å undertegne.

Det er jo tross alt et bilforum dette her,og dette angår oss absolutt.

Kan hende det er nyttes løst,men hvis man ikke prøve kommer man ihvertfall ingen vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...