bmw530d99 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Jeg fikk denne mailen nedenfor og syntes det var et fint tiltak. Poster den derfor her Er usikker på om dette er mot reglene for forumet? Men i alle fall: Hei! Jeg har startet en underskriftkampanje i privat regi vedr. at jeg ønsker at årsavgiften for alle motorkjøretøy skal gå uavkortet tilbake til veibygging og vei vedlikehold. Slik det er idag går Norge med milliardoverskudd og da er det det minste vi kan forlange at årsavgiften går til veiene og ikke til alt annet som ikke har med veier å gjøre.Idag er det direkte farlig å ferdes på norske veier og enkelte steder er folk isolert p.g.a. veistandarden eller mangel på sådan. Men jeg er avhengig av å samle mange underskrifter fra hele Norges befolkning, for de har jeg tenkt å levere til regjeringen. Kampanjen går til 1.mars 2008 så vær så snill og spre dette til familie, venner, kolleger osv. for dette er noe de fleste er enig i tror jeg. Har lagt kampanjen ut på nett under underskrift.no og linken er: www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1547 Hilsen fra Laila Karlsen Gamle Dalsveg 81 2032 Maura Tlf 915 69927
morteym Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Selvom dette er nytteløst så mener jeg det er et godt og riktig tiltak Er det ikke omkring 1/6 av avgiftene som går tilbake til veiene? Er ikke sikker på om dette er veiavgiften eller totale avgifter fra bensin/importavgift, men tror dette gjelder veiavgift.
336mik Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Oppfordrer alle på forumet til å undertegne. Det er jo tross alt et bilforum dette her,og dette angår oss absolutt. Kan hende det er nyttes løst,men hvis man ikke prøve kommer man ihvertfall ingen vei.
Hyggmaister Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Bump! Har spredd budskapet til diverse folk på maillista mi! Bare å spre, så går det landet rundt i en utrolig fart
-Anders- Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Da er denne skrevet under og sendt videre!
BRIO Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Godt over 17.000 underskrifter allerede. Dette ser bra ut
snurresprett Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 klart en må skrive under på noe slikt, selv om det sikkert ikke fører til noe da:(
Chris_325iM Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 det større media dekning man får, det større er sjangsene dine for å slå igjennom!
bmw530d99 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Fint om dere vil holde denne tråden varm, så blir det kanskje flere som ser den og skriver under.
Steffan C Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Det er nå registrert 23921 underskrifter på denne kampanjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå