Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg enn e46 coupe 2002 mod sølv met. som er dønn original for tiden.

Hvite blinkers er innhandlet, men funderer meg grønn på resten av bilen.

Planen er som følger:

19" Hartge Classic

4rørs eksos

m3 speil

Nye sidekjørt

Ny front

ny bakfanger

Hvordan frontfanger og bakfanger synes dere ser bra ut? Trenger litt andre synspunkter nå føler jeg!

Skrevet

er enn 320 med M54 motoren.

Dårlig med bilder dessverre =/ Men er trossalt enn helt original e46 coupe sølv metallic så lite og ta bilde av føler jeg :)

Skrevet

Etter min mening så gjør ikke fire enderør bilen noe råere, så det blir for dyrt. Hvis du likevel skal ha det så sørg for at det blir likt på begge sider, har sett mange som ikke har fått det helt likt.

Tone ruter, senking, m3-front eller m-tech med splittere, m3-skjørt eller m-tech og m-tech bakfanger eller en fra SRS som jeg har lurt litt på selv (kan kjøpes direkte fra tyskland). Selv har jeg bakpotte fra Eisenmann.

Skrevet

Kjipe er at alle kjører med m-tech frontfanger, sett noen som har noen feite lepper, altså noe ekstra. Noen som har litt mer peiling enn meg?

Skrevet

var og så litt der og fant mye bra, personlig likte jeg ikkje den leppen du viser her!

Hva mener dere om Hartge Classic? Kjedelige felger? Rial Daytone? frister litt de og, noen som vet hvor de er og få kjøpt?

Skrevet
var og så litt der og fant mye bra, personlig likte jeg ikkje den leppen du viser her!

Hva mener dere om Hartge Classic? Kjedelige felger? Rial Daytone? frister litt de og, noen som vet hvor de er og få kjøpt?

Nå må folk slutte å hærme etter felgene mine altså!:P

Skrevet

hehe okey.

Ser etter M-tech 2 fanger, tips om hvor jeg får tak i en til en rimelig penge?

Original er ikkje nødvendig bare den er "original" i formen :)

Skrevet

Når det gjelder orginal eller ikke så bør du være klar over at det kan være stor forskjell på materialet som det er laget i. En del replika er laga i dårlig glassfiber som sprekker og fliser seg hvis du kommer nedi bakken hardt nok eller dulter borti noe, hvor bedre materiale er mer fleksibelt og tåler mye mer (f.eks karbonfiber og PolyPropylen).

Mtech kommer såvidt jeg vet bare som orginalt fra bmw.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...