JE Motorsport Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Selger mine originale hovedlamper, disse er i god stand. Fikk byttet glass på begge sider for ca. 1 år siden, så lite steinsprut i glassene. Selges fortrinnsvis samlet, for ...,-kr + evnt frakt Har kun dette bildet som viser lampene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Dette er ikke med linselys? Muligens interessert i originale lamper igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 er det vanlige lykter uten liser? Mine glass er sprukket å litt brune i sprekkene i glasset foran pæra, så vurderer å bytte lykter ja.. helst originale da, siden alt annet ser billig ut til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Nei, dette er ikke med linselys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Er forøvrig ZKW(fabrikat)- lamper. Men det har ikke noe å si dersom begge lampene skal byttes... Bosch- lampene er litt annerledes i glassene Selv om begge typene er levert originalt fra BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ikke noe dugg eller noe? Kan du sende meg nærbilder av kun lykter så jeg kan se hvor mye steinsprut det er? Sender deg mail adresse på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Ikke noe dugg eller noe? Kan du sende meg nærbilder av kun lykter så jeg kan se hvor mye steinsprut det er? Sender deg mail adresse på PM Jeg har ikke hatt noe problem med det, men jeg har kjørt uten deksler bak på lampene pga plassproblem... Men som sagt ble begge glassene byttet for ca. 1år siden av et bilverksted. Skal få tatt noen bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå