Gjest Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 ling long 215 40 18 selges. to av de har ikke synlig slitasje. de to andre har en mm mindre mønster på ene siden. selges 2700kr... kosta 5000kr nye mont på felg.
Gjest Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 la dere ikke lure av navnet . funker bra, ikke brker de så mye eller. ville sammenlignet disse med nankang ns2 bare bedre på vann..
Hanzo/// Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Ling Long kan ikke samenlignes med nankang ns2,,, Er noe helt annet. I fjord annbefalte importøren av linglong å bare bruke disse bak på bilen da de kan ha en del ubalanse i dekkene ny fra fabrikk. Ikke meningen å ødeligge salgstråden din, men å sammenligne med ns2 er svindel!
Gjest Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 da disse satt på på e46 touring var det null viberasjoner.. å den bilen er følsom.. så der har du bomma litt. nankang er jo å ett billig dekk, jeg har kjørt på det å, men det duger ikke på vann, noe disse var ok på. så derfor syns jeg disse ligger like lavt på rankingen som nankang. nå for langer jeg kun 750kr stk ell bud. noe som er meget billig for nye dekk i denne sjeldne dimensjonen..
Hanzo/// Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 dekkonline. 740 med levering. Er ikke meningen å ødeligge salgstråden din. lykke til med salget. Selv om nankang er mye bedre dekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå