Arild G. Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ønsker å kjøpe en beige girbelg til min e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ønsker å kjøpe en beige girbelg til min e34 jaa, æ må åsså ha ny til min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Hmm, hadde trengt det eg og, men eg trur det e lettare for oss å finna det på ebay. Har sett det noen ganger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Ville satset på ebay.co.uk. Jeg handlet der for ca 1 år siden. Genuint skinn og bra passform. Litt fargeforskjell, men kanskje ikke mye å forvente mellom 16 år gammelt interiør og brand new girbelg. Kjøpte et sett som likner dette, men dog ikke samme selger. Jeg var i allefall storfornøyd, og kom på ca 200,- hjem i posten. Leveringstid var +- 2uker. http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E30-E34-E36-E ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Fant til slutt fra hvilken selger jeg kjøpte fra. Meget hyggelig handel btw. Svarte utfyllende og bra på spm jeg hadde. Ser at han/hun ikke har beige til salgs atm, men kan sikkert ordnes for alt jeg vet. http://stores.ebay.co.uk/GAITERS-SHOP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 takk for linker. har handlet sånn girbelg på ebay før jeg også, men det var en gang jeg hadde svart skinninteriør. tenkte at det er fare for fargeforskjell nå som jeg skal ha beige. derfor jeg helst vil finne brukt orginal belg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Helt og holdent forståelig Her ser du fargeforskjellen jeg fikk på min. Bildet er tatt 2 dager etter montering. Skal også legges til at jeg har "mellomtonen" av grått skinninteriør. Altså, ikke den mer lyse typen som girbelgen er ment for. Dette er min feil da jeg ikke lærte at det finnes 2 toner med grått skinn til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 hmmm, det va nå kje den verste forskjellen eg har sett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå