Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor få jeg bare varme i halve bilen.. Ved beina mine blåser det kaldt. i kommer det litt varme.. det på min side... men på andre siden er det helt motsatt.. litt varmt, å grise varmt...

Klikker snart. :evil: hehe..

PS.

Å eventuelt, er det noe spesielt hverktøy jeg trenger for å bytte topp pakkning. noe jeg må passe på... 24 ventiler

Skrudd mye bil før, men... Bmw er en egen rase... lol

Mvh Bmw kjører i Sandefjord

Skrevet
noe som veit hvorfor jeg bare har varme i halve bilen?

det er jo ikke nødvendighvis topp pakningen på din bil....

motoren sirkulerer jo så lenge det det kommer varme inn i bilen det kon jo høres ut som det er noe med fordelingen av varme inne i bilen og gjøre :D:D:D

Skrevet

Ikke start med toppakningsbytte.. Først får du et verksted til å sjekke for lekkasjer osv.. Noe man og kan gjøre selv. Og har du andre problemer enn varmen i bilen?

Jeg trodde selv det værste, men etter bytte av termostat, vannpumpe og kjøleveske så ble alt bedre.. Men luftinga er jo et lite helvete.. Men det står mye om det her hvis du søker..

Skrevet

sliter også litt elektriske.. Når turtallet kommer opp i 5000.. Så stiger volumet opp noe veldig.. Å det er da bilen begynner å dra også.. Syntes den lugger litt før den kommer opp i det turtallet.. Er det normalt..? Å kan det stemme at jeg har 170hk i bilen..? Er det noen av 320i .e46 motorene noen har det..?

handsfri'n i bilen virker av og til.. Et eller annet er det med sensoren i døra også.. På min side.. Virker når bilen er kald.. Og av og til..

Skrevet

Har nesten samme prob som deg.. Hos meg er det varmt på beina og kaldt i midten.. Setter jeg den på 20 grader blir det ikke 20.... Var på verksted her om dagen og de fant ut at det var en slags vannventil som vår gåen.. skal tilbake og bytte den når de får delen inn..

Skrevet

det er en sensor som styrer fordelinga av avrmen... Den sitter inne i bilen på avrme aparetet

På sjofør siden.. følg rora fra torpedo veggen.. så skimter du den enheten...

Hater all den elektronikken... HEHE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...