Allez Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 hei, noen som vet hvordan jeg kan få løsnet denne mutteren? er det lings gjenger her? sitter verfall som bare f.. den så står på utgående aksling (se bilde) har tenkt å skifte inn å utgående lager.. håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 bruk trykkluft hammer;) alså, mutter trekker:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 ja men den jeg har er altfor svak.. prøvde med en latmans-arm å slo med slegga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 var ikke hjelp i det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 hmm, da må du kjøpe en større;) eller vis du har ny mutter kapper du den bare sund;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 jepp.. de er en mulighet. skal først se om jeg får lånt meg en skikelig muttertrekker.. noen som vet om jeg må dele girkassa for å skifte utgående lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 husk å ta ut låse ringen først ellers får du ikke av mutteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ut med låseringen og kjør på med varme Propanflaske er genialt! Kommer lett av da, gjort dette ett par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 hvor sitter den låseringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 den som sitter rundt mutteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 rundt mutteren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 da har jeg fått løst mutteren.. å har skrudd opp skruene rundt, er det da bare å dra bak de bakerste "huset" eller er de flere skruer som må løsnes? ser de står en del skruer inn i kassa bak. noe spesielt jeg må passe på? håper noen har peiling på dette img]http://images.bimmers.no/files/57woz2slxlqnftqe72s2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 bumper denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veiler Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Det feste med 3 hull som vises på første bildet øverst i artikkelen... vet du om det er mulig å kjøpe en slik en? min har røket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå