Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

hadde vært fint med 80 sone på 4-felten, for lengre ut av byen gidder jeg ikke å kjøre. :P og der er det alltid noen som har lyst til å gi på litt ekstra. og da er det fort gjort at det kommer fine tall på speedoen, så om onkel-P står der en dag mister nok jeg lappen.. er vanskelig å dy seg. ;)

ang. Eu skulle jeg vært inne i Januar. ;) men fikk ikke delene før jeg reiste ut i slutten av Januar, og har time hos BT på onsdag. så da må det vel bli ordning på sakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja hadde vært noe med bimmers salten :D

Evt en skikkelig bil klubb med liv i :P Er jo bare salten motorhistoriske foredning som er liv i, å litt i bodø gatebil som er bare små japsebiler :/

Hadde sikkert blitt bra om Lyd på hjul hadde invitert til en kveld annehver måned slik at alle med biler litt utenom den vanlige corollan på 14"stål felger kunne møttes. Hadde vært god reklame får lyd på hjul å ville knytta sammen bil miljøet i salten. Slik at vi kunne gått sammen å kanjse leid bana på mo engang ibland. (så vi slipper kjøre fra oss lappen på nytt) :lol:

Bare en tanke jeg leker litt med da...

Vet ikke om bmw ccn nord tenker å ha noe treff annet en 1 mai på mo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en eneste gang retta M3'n i retning Bodø. Blir for langt, så kjører heller andre veien. Dessuten er kappkjøring i de begrensa sonene å leke med lappen. Kappkjøring generelt er jeg litt forsiktig med. Alltids noen som vil yppe, men har ingen problemer med å la dem kjøre....med mindre jeg sto opp med horn i panna den dagen :twisted:

BMWCCN skal ha flere treff utover sommeren og høsten, men ingen banetreff på ACR i år. Siden det er kostbart og tidkrevende å arrangere sånt, vil det kun bli arrangert annet hvert år.

Men Rana Gatebil skal arrangere Trackday flere ganger utover, så blir kanskje muligheter å få kjørt litt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dan er spar på kruttet :)

Er nå ikke ofte du er på fauske med perlen heller :P

Hmm, ja har sett reklame for track day på ACR, så må vell dit sammen med noen kompiser og kose oss litt :D Må få svidd av gummien jeg har på dekkene nå, skal ha nye dekk på alle 4 felgene så (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har du folk på utkikk eller? Nei, i fjor ble det altfor lite kjøring. Skal rette det opp i år. Jeg var stort sett innom sentrum og snudde. Kjedelig å kjøre runde etter runde i sentrum. Gir ikke mye adrenalin det. Det eneste må være å prøve og få lokka noen på hjul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjaa, legger jo merke til m3'n om den er i byen så ;) Snakkes jo litt om bilen vettu, ingen som vet hvem det er sin :)

phø, skal du lokke noen på hjul? Trodde du var gla i lappen å dro på full gass opp til fartsgrensa å så roa ned :D hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjaa, legger jo merke til m3'n om den er i byen så ;) Snakkes jo litt om bilen vettu, ingen som vet hvem det er sin :)

Fint! Sånn det skal være ;)

phø, skal du lokke noen på hjul? Trodde du var gla i lappen å dro på full gass opp til fartsgrensa å så roa ned :D hehehehe

Der var du nærmere blink enn du aner :lol:

Mente ikke at jeg personlig lokka noen på hjul, men at det måtte være det eneste spenningsmomentet ved å cruise i street'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg merka. Sjelden jeg får vaske bilen i fred. Noen ganger er det ok, andre ganger ikke.

En 325 er jo voldsomt mye bil for pengene og med stort trimmingspotensiale, og med de planene du har får du en kanonbil :) Ser du sånn på det lønner det seg i forhold til en M3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med dritt unger som spørr å græv om alt. Husker det var sånn med gammel bilen, folk som ikke har noensomhelst peiling så jo bare en Fet#¤e lav bil med stor vinge å store hjul. Så lurte engang en svenske å sa det var overladad M5 jeg hadde (A) haha

Mnjoda, hadde jeg bare hatt tid så hadde jeg hatt drømme e30 nå :D Meeen har andre ting som skal gjøres også, men blir vell bil av den med tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard Fauske med en hel haug av folk som kommer å spør om bil! :) Har flere ganger kjørt forbi når jeg har vært på tur til Lofoten, og hatt en hel kolonne med Volvoer bak meg! I sommer når jeg kjørte forbi med WRX'en fikk jeg 6 biler etter meg. Han ene var så lur at han starta en forbikjøring... Men kan jo hende han bare ville se hva som skjedde! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har jo stor bil interesse, å på fauske er det jo for det meste bare volvo å anna møkk så med engang det kommer noe litt spessielt samler folkene seg fort :D

Så når Gøran rulla inn på Shell med sin "s90r" var plutseli hele bil miljøet der på 0 komma 0! På tur til Vallåkra treffet.

parema.jpg

Senere kom også en Supra med 870 benkkjørte hk innom! Fin kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...