Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Fauske er Volvo central, det kan jeg skrive under på. Se bare når du kjører forbi Bilhallen. 9 av 10 biler som står utenfor der er Volvo. Ikke kan man kjøre gjennom sentrum med lukka øyne heller, men det hadde vært en klar fordel :)

Det vises godt når Volvo mafian har møte utenfor Shell. De er jammen mange :shock:

Tror jeg har sett den WRX'n. Skjønner godt at folk legger seg på hjul når sånne sjeldne biler dukker opp. At de absolutt skal forbi er jo bare komisk :lol:

Når det gjelder det at folk spør om bilen din, så er det ikke bare unge folk. Vært endel godt voksne folk som har kommet bort og ville ta en titt. Bare hyggelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne du har sett?

qtmkcs1k58lw56vz9d9z.jpg

Slenger med et av S2000'en min også! Savner den veldig, og la en del arbeid i den for å få den slik jeg ville... :cry: Men som pappa funka den dårlig som familiemedlem! Bimmer funker derimot veldig bra som familiemedlem, og i begynnelsen av mai regner jeg med den er meget fet!

cn1eg9puhx5foj5gv0d7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er foreløpig mest bare prat. venter på at folk skal bli ferdig med bilene sine og få på sommerdekk. men kanskje det blir et lite treff uti Mai?

SuperGaute:

den S2000 mener jeg å ha sett på mørkved, ikke så langt unna skola, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: har dere aktive treff?

Orket ike lese alle sidene.

Har et onkelbarn med strøken E21 der som blir med på treff :D

På Fauske, en rød? Hvis det er den ser den temmelig strøken ut ja :)

Er nok mest bare babbel foreløpig ja :lol: Er jo blitt vinter igjen her, så jeg drøyer det en stund til med å få henta M3'n :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: har dere aktive treff?

Orket ike lese alle sidene.

Har et onkelbarn med strøken E21 der som blir med på treff :D

Det er som stuff04 sier, mest bare prat nå, men det kommer nok et lite meeting. Jeg har ikke time i benk før slutten av mai/begynnelsen av juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke time i benk før slutten av mai/begynnelsen av juni...

skal du mappe?

var forresten på Biltilsynet idag. ikkeno problem å få godkjent med 60/30 senk ihvertfall. :D var litt skeptisk iom. at det kom nye regler ang. laveste punkt under bilen i januar 2008. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke time i benk før slutten av mai/begynnelsen av juni...

skal du mappe?

var forresten på Biltilsynet idag. ikkeno problem å få godkjent med 60/30 senk ihvertfall. :D var litt skeptisk iom. at det kom nye regler ang. laveste punkt under bilen i januar 2008. ;)

Skal mappe ja.

Jeg fikk sorte DE lykter, sorte baklykter, 60/40 senking, momo ratt, Sebring eksos og 17" felger godkjent i vognkort av biltilsynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...