Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Skal skifte en dårlig dieseldyse på e39en, skal måle dieselreturmengden på alle dysene ikveld, dersom det ikke vises i form av økt returmengde lurer jeg på om det er noen i Bodøområdet som har utstyr for og lese ut sylinderbalanse på m57d30 i 09/2000 e39 ?

skal undersøke om det er 16 eller 20 pins kontankt under panseret ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skifte en dårlig dieseldyse på e39en, skal måle dieselreturmengden på alle dysene ikveld, dersom det ikke vises i form av økt returmengde lurer jeg på om det er noen i Bodøområdet som har utstyr for og lese ut sylinderbalanse på m57d30 i 09/2000 e39 ?

skal undersøke om det er 16 eller 20 pins kontankt under panseret ikveld...

Du får si ifra hvis du trenger noe assistanse, kunne godt tenkt meg å være med på den jobben der for å lære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte returmengden på alle dysene, nr 2,3,5 og 6 er grei, nr 4 hadde ganske mye i retur som indikerer at denne dysen er mer slitt (innvendig lekkasje). Det som var rart var at nr 1 sendte så lite i retur, skal finne ut hva det betyr før jeg bytter den ene nye jeg har liggende.

iisjgqphw72mwjmks358.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobler av returslangene på dysene og blinder den felles tilførselen, kobler så en slange fra hver dyse som går til hvert glass.

Starter deretter bilen og lar den gå på det turtallet hvor den fusker til første glasset er fullt.

Kjøpt et slikt sett på Biltema: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... il-151397/

Følger med nipler som skal passe de fleste commonraildysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som trenger å få lest av bilen sin så har jeg nå fått BMW scanner 1.4.0 i hus :)

Fungerer meget bra

Leser sletter og koder

Tar denne eldre e46 med rund plugg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som trenger å få lest av bilen sin så har jeg nå fått BMW scanner 1.4.0 i hus :)

Fungerer meget bra

Leser sletter og koder

Tar denne eldre e46 med rund plugg? :)

Ja det gjør den. Kan også programmere en del funksjoner med den. Litt avhengig av modell og utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har di dekslene som skal stå i frontplata istede for tåkelys på preface e30? Klarer ikke finne delenr på dem heller. Var på østbyen å bestilte di, tok 3mnd, da di kom var det noen stygge plastdeksel som ikke var orginale! Har kjørt i 8-9mnd uten, ser jo helt idiotisk ut! HJELP!!

(den som klar å skaff træng sekkert nå lakka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...