Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg vet åssen bil du tenker på stuffy duffyman!;)

Er en kompis jeg gikk ungdomsskola lamme som har en 190e i byen nå.

jk0eru2yfzfszjc93ky2.jpg

Fårresten, go cart bane med bilene på tenker du på? e jo fettsmal dær, va å leka road racing m moppis dær, fant ut det va like arti med trimma pocket bike :D

Å i dråvika med pene biler?:P hehe

Edit: dråvika ikke dårvika ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan å stuff04 skal vell til mo iår regner jeg med? :D

Kommer helt an på været :)

Kjenner heller ikke til den rallybanen. Den er vel ikke asfaltert? Da er det isåfall uaktuelt :P

Tror jeg har sett den sorte Mercedesen du refererer til, Stuff04, men da på Fauske. Fin lyd mener jeg å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg vi må få til et lite møte i mai. er en par E30 her jeg godt kunne tenkt meg en nærmere titt på. :D

der var den 190'en ja! du får si til han neste gang du ser han, at han må være snill med stakar gamle mercedesen. ;)

ang. M60 maskinen har den samme 0-100 som M5 3,6l altså 6,4 sek. (med man. kasse) med automat som jeg har gjør den 0-100 på 6,8. men etter hva jeg har forstått blir det en helt annen bil med manuell, så derfor blir det ombygging så fort som mulig. ;)

men kan tenke meg at jeg taper raskt noen sekunder mot en 3,6 M5 på en bane, med tanke på understell, bremser osv.

etter vasken kom det frem en del steinsprang, og lakksprekker jeg ikke har sett (mulig jeg ble litt grundig med høyttrykkspyleren). der har det og begynt å ruste litt, så jeg begynner å vurdere en karross oppshining med hellakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil cross bana er asvaltert i starten, var værtfall snakk om at den skulle bli det, ellers er bana grus, å ikke fan om æ tar biln utpå dær ^^ hehe.

Var det ikke rett bil jeg tenkte på? Magnus løkkås i fjøyro hadde mersha ei stund så ;D

:D:D JAAA!!! e30 snurbo på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuff04 :P Skal si d t han tor are :P

Æ blir lakk lærling i bodø nu til sommern (A) hehe

Hmm, har faktisk snakka med a-dekk og trimchip.no ang snurrebass på m20'n også, er jo ikke så dyrt for oppsett med kulelager turbo dyser å chiping :D Oppsett som holder til 400hk, holder for en som har kjørt fra seg lappen 1 gang fra før :D

Er ikke de andre turbo bmw gutta her på bimmers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kan lakke svart, men også andre farge :D

Turbo oppsettet er godt får 400hk, men noe særlig mere enn 300hk på org råder å stempler blir for mye morro bare ^^

Turbo er jo ikke juks, så sinnsykt dyrt å trimme suge motor så :)

400hk i m20b25 går jo uten turbo, diesel veiv å dyyyre topper, borring, grom eksos osv osv.. meeen turbo er billigere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at etter en stund blir du lei av 400 hk og må ha 500, 600 osv ;) Og så er det jo den rare suselyden. Du får ikke denne lyden med turbo:

Jeg får gakk gakk hud :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...