Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
vinterdekk^^hehe

Du bruker det om vinteren du også ja :lol:

Ser lovende ut den bilen din forresten. Spennende planer :)

Skrevet

jaa tørr ikke annet, men nå har jeg kjørt bilen minimalt da, men får domt å dra av veien mellom jobb å lagringsplassen med nylakka bil ;)

Skrevet
Ahh ;D

Endelig var bilen lakka.. innvendig ;) hehe

Blir klar til lakk utvendig i morgen så. Så endeli ser jeg lyset i enden av tunnelen, får har jobba å styrt MASSE i det siste får å få en e30 sånn som jeg vil ha den ;)

SÅ nårtid skal vi ha treff i bodø? Si en dato så vi har noe å gå ut ifra?

Bmw klubben Nordland skal til bodø lørdag 6. juni. Grei dato egentlig, helga før sommertreff. Da burde de fleste være ferdige med bilene;)

Min står nok i benken den helga ja. Hviss det er flere som vil måle effekt/mappe så kommer Ronny Skogen fra JapanTuning oppover med dynapack fra den helga.

Han holder egentlig til i Trondheim, men har avtalt at vi gjør som vi gjorde ifjord og tar med allt benkeutstyret til Valberg i lofoten. 20 min unna stamsund (hurtigruteanløp).

Koster vel 1250,- for oppspenning og måling av effekt og 1000,- i timen etter det i mapping.

Skrevet

Bmwklubben ska væl arranger et treff i bodø engang i sommer...Men det e jo mulighet å møtes i bodø en lørdag eller søndag...Kanskje fleir i fra nord eller sør kan komme..Eg e intressert i å kom oppver dit...

Skrevet

kunne jo kansje hatt ett lite treff før man skulle dra til mo 1 mai?

Eller bare møtes 1 mai, en fredags ettermiddag å kjøre sammens de som skal nedåver? Så vi kansje slipper all svinkjøringa?:D

Skrevet

Bare sånn til info, så er 1. mai treffet kl. 11 på formiddagen. De som drar om ettermiddagen kommer til et forlengst avsluttet treff :P

Skrevet
Vad fanden man?!?!

men 1 mai er vell kanjse helligdag? hehe

Det er nok det ;)

Frister det å kjøre kl. 08 fra Bodø? Hvor mange blir med nå? :lol:

Skrevet
noen her som veit hvem som eier den E34 delebilen som står på Løpsmarka?

En rød som står uten skilt? Er ikke delebil.. Flyttegodt fra spania som aldri er kommet skilt på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...