Dan Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 vinterdekk^^hehe Du bruker det om vinteren du også ja Ser lovende ut den bilen din forresten. Spennende planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 jaa tørr ikke annet, men nå har jeg kjørt bilen minimalt da, men får domt å dra av veien mellom jobb å lagringsplassen med nylakka bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ahh ;DEndelig var bilen lakka.. innvendig hehe Blir klar til lakk utvendig i morgen så. Så endeli ser jeg lyset i enden av tunnelen, får har jobba å styrt MASSE i det siste får å få en e30 sånn som jeg vil ha den SÅ nårtid skal vi ha treff i bodø? Si en dato så vi har noe å gå ut ifra? Bmw klubben Nordland skal til bodø lørdag 6. juni. Grei dato egentlig, helga før sommertreff. Da burde de fleste være ferdige med bilene;) Min står nok i benken den helga ja. Hviss det er flere som vil måle effekt/mappe så kommer Ronny Skogen fra JapanTuning oppover med dynapack fra den helga. Han holder egentlig til i Trondheim, men har avtalt at vi gjør som vi gjorde ifjord og tar med allt benkeutstyret til Valberg i lofoten. 20 min unna stamsund (hurtigruteanløp). Koster vel 1250,- for oppspenning og måling av effekt og 1000,- i timen etter det i mapping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 hadde igrunn vært morro og benka etter omprogrammering, har blitt låvet 220-230hk og 510-530NM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw520touring Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Bmwklubben ska væl arranger et treff i bodø engang i sommer...Men det e jo mulighet å møtes i bodø en lørdag eller søndag...Kanskje fleir i fra nord eller sør kan komme..Eg e intressert i å kom oppver dit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 kunne jo kansje hatt ett lite treff før man skulle dra til mo 1 mai? Eller bare møtes 1 mai, en fredags ettermiddag å kjøre sammens de som skal nedåver? Så vi kansje slipper all svinkjøringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Bare sånn til info, så er 1. mai treffet kl. 11 på formiddagen. De som drar om ettermiddagen kommer til et forlengst avsluttet treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Vad fanden man?!?! men 1 mai er vell kanjse helligdag? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 noen her som veit hvem som eier den E34 delebilen som står på Løpsmarka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 noen her som veit hvem som eier den E34 delebilen som står på Løpsmarka? Hvilke deler trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Vad fanden man?!?!men 1 mai er vell kanjse helligdag? hehe Det er nok det Frister det å kjøre kl. 08 fra Bodø? Hvor mange blir med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 var bare den plata i dørken i bagasjerommet jeg skulle hatt. veit du hvem som eier bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 noen her som veit hvem som eier den E34 delebilen som står på Løpsmarka? En rød som står uten skilt? Er ikke delebil.. Flyttegodt fra spania som aldri er kommet skilt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 spota en mørke metalikk e34 stasjonsvong i amtmann Theisens vei i dag noen som vet om den e til salg siden den sto uten skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 noen her som veit hvem som eier den E34 delebilen som står på Løpsmarka? hei. han heter trond. tlf 90575599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå