Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er litt av en gærning ja.

han hadde og en E30 en gang i tiden. denne var i hans besittelse i 6 dager før den var totalvraket. ;)

og det er vel ikke så veldig langt unna den gjennomsnittlige levetiden på bilene han har hatt..

Skrevet

hehe:) skiftet faktisk til vinterhjul på lørdagen da jeg skulle kjøre nordover til lødingen i 30 årsdag, men blir vel sommerhjul med en gang jeg er tilbake i byen igjenn:)

kjenner også ronald og vidar...

Skrevet
hmm.. havnet på hurtigruta hele gjengen altså. :P

ok, har sett den bilen en par ganger på ACR. brukte du å være med på festene de der gærningene brukte å ha når de gikk på fagskola her i byen?

Det e jo meg du ha sett :-)

Skrevet
hmm.. havnet på hurtigruta hele gjengen altså. :P

ok, har sett den bilen en par ganger på ACR. brukte du å være med på festene de der gærningene brukte å ha når de gikk på fagskola her i byen?

Det e jo meg du ha sett :-)

hehe, er det det ja? godt å se at du har kjøpt deg skikkelig bil nå da! 8)

--

skal vel være nye hjula på vei snart, men tror ikke jeg får de på uten å heve bilen litt bak. samt at jeg må få spacerne fra FK.

Skrevet

Næi, sku burn litt, så bei d bærre en smell, å dær bei man ståan, tænkt først det va ett kryss så small av, men heile klokka e historie :/

Ingen i bodø så har?

Isåfall håpa æ den kan lages midlertidig ESAB spærre av tell æ finn ny

Skrevet
Næi, sku burn litt, så bei d bærre en smell, å dær bei man ståan, tænkt først det va ett kryss så small av, men heile klokka e historie :/

Ingen i bodø så har?

hehe.. genialt med ESAB spærre :) 100% :twisted:

Skrevet

Ingen i bodø så har?

Har du hatt av bak-lokket? Hviss tannhjulene er ødelagte kan du jo ikke bruke den til esab sperre engang.

Jeg har en åpen diff liggende da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...