Frode_E30 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hmm.. rart jeg ikke har møtt deg der da? antar du traff Frode som gikk i klassen min? Joda, han traff jeg på et par ganger.. Litt av en tulling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 det er litt av en gærning ja. han hadde og en E30 en gang i tiden. denne var i hans besittelse i 6 dager før den var totalvraket. og det er vel ikke så veldig langt unna den gjennomsnittlige levetiden på bilene han har hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Satt på sommerhjula i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 solgte mine jeg, så jeg har ikke sommerhjul lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hehe:) skiftet faktisk til vinterhjul på lørdagen da jeg skulle kjøre nordover til lødingen i 30 årsdag, men blir vel sommerhjul med en gang jeg er tilbake i byen igjenn:) kjenner også ronald og vidar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hmm.. Bodø er ikke rare byen altså når halve bmw bestanden kjenner Ronald og Vidar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hmm.. havnet på hurtigruta hele gjengen altså. ok, har sett den bilen en par ganger på ACR. brukte du å være med på festene de der gærningene brukte å ha når de gikk på fagskola her i byen? Det e jo meg du ha sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 solgte mine jeg, så jeg har ikke sommerhjul lengre.. Er ny hjulene på tur nordover nå som du har solgt? jeg legger om like etter påske!jeg gleder meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hmm.. havnet på hurtigruta hele gjengen altså. ok, har sett den bilen en par ganger på ACR. brukte du å være med på festene de der gærningene brukte å ha når de gikk på fagskola her i byen? Det e jo meg du ha sett hehe, er det det ja? godt å se at du har kjøpt deg skikkelig bil nå da! -- skal vel være nye hjula på vei snart, men tror ikke jeg får de på uten å heve bilen litt bak. samt at jeg må få spacerne fra FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Bah, tok bak akslingen min med ett smell idag Noen som har til 325?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Bah, tok bak akslingen min med ett smell idag Noen som har til 325?? Hvordan har du fått det til??? Skal jo være umulig med så lite effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Bah, tok bak akslingen min med ett smell idag Noen som har til 325?? hehe.. har du sladda rett i en fortauskant eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Næi, sku burn litt, så bei d bærre en smell, å dær bei man ståan, tænkt først det va ett kryss så small av, men heile klokka e historie :/ Ingen i bodø så har? Isåfall håpa æ den kan lages midlertidig ESAB spærre av tell æ finn ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Næi, sku burn litt, så bei d bærre en smell, å dær bei man ståan, tænkt først det va ett kryss så small av, men heile klokka e historie :/ Ingen i bodø så har? Isåfall håpa æ den kan lages midlertidig ESAB spærre av tell æ finn ny hehe.. genialt med ESAB spærre 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Næi, sku burn litt, så bei d bærre en smell, å dær bei man ståan, tænkt først det va ett kryss så small av, men heile klokka e historie :/ Ingen i bodø så har? Isåfall håpa æ den kan lages midlertidig ESAB spærre av tell æ finn ny Har du hatt av bak-lokket? Hviss tannhjulene er ødelagte kan du jo ikke bruke den til esab sperre engang. Jeg har en åpen diff liggende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå