Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke litt kjedelig med m-tech1 styling? er jo fint men man ser jo det på nesten hvær eneste e30, mye mer "custom" og orginalt gjennomført med den orginale spør du meg... kansje bare jeg som har kjedelig smak da...

bytte til større motor eller den orginale som er sund-kjørt? :P

jeg liker m-tech 1 og måtte bare gripe sjansen når jeg hadde den:) Ny motor i den forstanden at det blir større, blir for lite power med en m20b25 for min del :lol:

Skrevet

noen her som vet hvor man kan få leid kassebil til flytteformål?

hadde en liten plan om å flytte opp til mørkved/hunstad i mårra, og jeg har ikke hengerfeste. ;)

Skrevet
noen her som vet hvor man kan få leid kassebil til flytteformål?

hadde en liten plan om å flytte opp til mørkved/hunstad i mårra, og jeg har ikke hengerfeste. ;)

du kan kan dra innom rentawrack og hør de har flere kasse biler

og de e veldig behjepligg. go pris å

Skrevet

fant en på Hertz! 1170,- for et døgn. 12m3 varebil.

ca. dobbelt så dyrt som lukket henger på shell, men det nytter jo lite når man ikke har hengerfeste..

Skrevet

Bimmers, æ klar ikke å la vær å sjekk innom dette forumet :P

Kansje mest pga bodø tråden da men :)

Nei, nå skal jeg ut og snekkre garasje, så jeg kansje endag kan få en ny bmw og holde på med :D

Skrevet

JoCCe: Kom hit og snekre garasje etterpå ;)

Syns du skal kjøpe deg en litt spesiell BMW som du har lyst å beholde når du er ferdig :)

Skrevet

hehe, gla pappa er gla i og snekkre, er endel jobb og sette opp en stor garasje ;)

Hvor er M3'n? så den ikke igår når æ rulle førbi?

japp, da må jeg gjøre noe ingen andre har gjort før, da hold det ikke med e30 å litt snax... men hva skal det da bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...