Elliott Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 ikke litt kjedelig med m-tech1 styling? er jo fint men man ser jo det på nesten hvær eneste e30, mye mer "custom" og orginalt gjennomført med den orginale spør du meg... kansje bare jeg som har kjedelig smak da...bytte til større motor eller den orginale som er sund-kjørt? jeg liker m-tech 1 og måtte bare gripe sjansen når jeg hadde den:) Ny motor i den forstanden at det blir større, blir for lite power med en m20b25 for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hmmm, vurdert og selge orginalmotoren da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hmmm, vurdert og selge orginalmotoren da eller? ja såklart kan du få kjøpe den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 pris? bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 noen her som vet hvor man kan få leid kassebil til flytteformål? hadde en liten plan om å flytte opp til mørkved/hunstad i mårra, og jeg har ikke hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 noen her som vet hvor man kan få leid kassebil til flytteformål?hadde en liten plan om å flytte opp til mørkved/hunstad i mårra, og jeg har ikke hengerfeste. du kan kan dra innom rentawrack og hør de har flere kasse biler og de e veldig behjepligg. go pris å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 kanskje det ja. skal høre med dem. takker for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 faen og.. Rent-a-Wreck's varebil var ikke EU-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Tror dem har på budget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 fant en på Hertz! 1170,- for et døgn. 12m3 varebil. ca. dobbelt så dyrt som lukket henger på shell, men det nytter jo lite når man ikke har hengerfeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 tatt til fornuft og kjøpt hus med garasje da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Bimmers, æ klar ikke å la vær å sjekk innom dette forumet Kansje mest pga bodø tråden da men Nei, nå skal jeg ut og snekkre garasje, så jeg kansje endag kan få en ny bmw og holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 JoCCe: Kom hit og snekre garasje etterpå Syns du skal kjøpe deg en litt spesiell BMW som du har lyst å beholde når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 hehe, gla pappa er gla i og snekkre, er endel jobb og sette opp en stor garasje Hvor er M3'n? så den ikke igår når æ rulle førbi? japp, da må jeg gjøre noe ingen andre har gjort før, da hold det ikke med e30 å litt snax... men hva skal det da bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå