Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 S.Hafsmo skrev: hvordan gikk det å kjøre ut fra garasjeområdet med en såpass lav bil som E30'n din da? så nesten litt mørkt på å kjøre opp dit med E34'en, men om du kommer deg gjør vel jeg og det. ja om dere har plass i begynnelsen av Mai kommer jeg gjerne innom en tur. er relativt sikker på at jeg har alt klart til ombyggingen, så det hadde vært kjekt og kommet i gang så tidlig som mulig så man får kjørt inn clutch osv. før det begynner å bli liv oppe på ACR. Er ingen problem å kjøre der når det er brøyta. Første treff er jo i slutten av mai, det gleder jeg meg sykt til!
Frode_E30 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Lite liv her? Noen som kan hjelpe meg å finne standard e36 tannstang??
MikaelR Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Frode_E30 skrev: Lite liv her? Noen som kan hjelpe meg å finne standard e36 tannstang?? Mein han Christian leandro har ligganes ei! ta å hør med han
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Jeg trenger ferie så jeg kan få gjort ferdig bilen til sesongen.
bmw vin rød Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 siter og venter på lønninga så mann kan få fart på lakkeringa så e det på med sommer skoen så snart ny dekk ankommer var på jakhen men da hadde ikke marskin som tokk lav profil ska prøv rensåsen dekk
bmw vin rød Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 bmw vin rød skrev: siter og venter på lønninga så mann kan få fart på lakkeringaså e det på med sommer skoen så snart ny dekk ankommer var på jakhen men da hadde ikke marskin som tokk lav profil ska prøv rensåsen dekk plugger/ feste noen som vet kor mann få taki sånne plugger til fanger
Elliott Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 dra innom nærmeste karosseriverksted å spørr;) Eller så finner du det på gs vill jeg tro
CBredal Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 tja, sånne plugger/dingser, vil jeg tro de selger på de fleste karrosseri-sjapper... sjekket med biltema? eller Østbyen? eller, som sagt, GS-bildeler? sånne plugger er vel ganske universal, vil jeg tro. Selv festet jeg min E-46-front med pop-nagel-tang Men, ble det noe enighet om biltreff i Bodø-området i løpet av våren? =) venter på forsikringspenger fra en tyveri-sak, så jeg får bygget ny stereo, så er jeg klar
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 er med om det blir etter 5. Mai. eller kanskje litt senere, spørs når jeg får leie lokalet til Frode.
Frode_E30 Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 S.Hafsmo skrev: er med om det blir etter 5. Mai. eller kanskje litt senere, spørs når jeg får leie lokalet til Frode. Tok inn volvoen til patrick igår, og den blir stående værtfall en ukes tid. Men etter det kan jeg tenke meg at det er ledig noen dager
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 hehe, var ikke så bråttom med tiden. kommer ikke hjem fra sjøen før 5. Mai, så det blir ihvertfall ikke før den tid. hadde dog håpet å få det gjort så kjapt som mulig etter jeg har kommet hjem, men noe voldsomt hastverk har jeg ikke. Er bare greit å bli ferdig så man kan begynne innkjøring av clutch/svinghjul som "etter boka" skal kjøres en million km før man kan gi litt pedal.
bmw vin rød Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 CBredal skrev: tja, sånne plugger/dingser, vil jeg tro de selger på de fleste karrosseri-sjapper... sjekket med biltema? eller Østbyen? eller, som sagt, GS-bildeler? sånne plugger er vel ganske universal, vil jeg tro. Selv festet jeg min E-46-front med pop-nagel-tang Men, ble det noe enighet om biltreff i Bodø-området i løpet av våren? =) venter på forsikringspenger fra en tyveri-sak, så jeg får bygget ny stereo, så er jeg klar ja bestilt fra gs satta det må vær en av de beste plassan finne frem til deller
Trollet_ Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 bmw vin rød skrev: siter og venter på lønninga så mann kan få fart på lakkeringaså e det på med sommer skoen så snart ny dekk ankommer var på jakhen men da hadde ikke marskin som tokk lav profil ska prøv rensåsen dekk fikk lagt om på mokonomenverkstedet, 235/35-19 på 10,5" felg, veldig mye dekkstrekk men de fikk det til, billig var de og har skiftet en innerskjerm i plast, tankutlufting og montert m-tech skvettlapper samt fått på sommerhjula:) ble bra med 235 framme og 265 bak, sporet ikke fullt så mye som ifjor med 265 framme og 275 bake
Elliott Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Bilder snorre! Lurer litt på hvordan dim jeg skal kjøre på mine 9'' bakfelger? 215/40-r16?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå