Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan gikk det å kjøre ut fra garasjeområdet med en såpass lav bil som E30'n din da? så nesten litt mørkt på å kjøre opp dit med E34'en, men om du kommer deg gjør vel jeg og det. ;)

ja om dere har plass i begynnelsen av Mai kommer jeg gjerne innom en tur. er relativt sikker på at jeg har alt klart til ombyggingen, så det hadde vært kjekt og kommet i gang så tidlig som mulig så man får kjørt inn clutch osv. før det begynner å bli liv oppe på ACR.

Er ingen problem å kjøre der når det er brøyta. Første treff er jo i slutten av mai, det gleder jeg meg sykt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
siter og venter på lønninga så mann kan få fart på lakkeringa

så e det på med sommer skoen så snart ny dekk ankommer

var på jakhen men da hadde ikke marskin som tokk lav profil

ska prøv rensåsen dekk

plugger/ feste

noen som vet kor mann få taki sånne plugger til fanger

qmx77ktrbk9nurhjwy8x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, sånne plugger/dingser, vil jeg tro de selger på de fleste karrosseri-sjapper... sjekket med biltema? eller Østbyen? eller, som sagt, GS-bildeler? sånne plugger er vel ganske universal, vil jeg tro. Selv festet jeg min E-46-front med pop-nagel-tang :)

Men, ble det noe enighet om biltreff i Bodø-området i løpet av våren? =)

venter på forsikringspenger fra en tyveri-sak, så jeg får bygget ny stereo, så er jeg klar :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var ikke så bråttom med tiden.

kommer ikke hjem fra sjøen før 5. Mai, så det blir ihvertfall ikke før den tid. hadde dog håpet å få det gjort så kjapt som mulig etter jeg har kommet hjem, men noe voldsomt hastverk har jeg ikke. Er bare greit å bli ferdig så man kan begynne innkjøring av clutch/svinghjul som "etter boka" skal kjøres en million km før man kan gi litt pedal. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, sånne plugger/dingser, vil jeg tro de selger på de fleste karrosseri-sjapper... sjekket med biltema? eller Østbyen? eller, som sagt, GS-bildeler? sånne plugger er vel ganske universal, vil jeg tro. Selv festet jeg min E-46-front med pop-nagel-tang :)

Men, ble det noe enighet om biltreff i Bodø-området i løpet av våren? =)

venter på forsikringspenger fra en tyveri-sak, så jeg får bygget ny stereo, så er jeg klar :twisted:

ja bestilt fra gs satta det må vær en av de beste

plassan finne frem til deller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siter og venter på lønninga så mann kan få fart på lakkeringa

så e det på med sommer skoen så snart ny dekk ankommer

var på jakhen men da hadde ikke marskin som tokk lav profil

ska prøv rensåsen dekk

fikk lagt om på mokonomenverkstedet, 235/35-19 på 10,5" felg, veldig mye dekkstrekk men de fikk det til, billig var de og :)

har skiftet en innerskjerm i plast, tankutlufting og montert m-tech skvettlapper samt fått på sommerhjula:) ble bra med 235 framme og 265 bak, sporet ikke fullt så mye som ifjor med 265 framme og 275 bake :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...