Trollet_ Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Kommer bilder så snart bilen er vasket:) Tengte og slippe ned bilen kansje 20mm framme uten og gjøre den noe stivere eller endre kjøreegenskapene. Det er ca 20mm mer hjulbueklaring framme en bake ved tom bil på flat mark, noe jeg synes ser litt rart ut, bake er jeg helt fornøyd. Finner senkeskåler hos koed som gir 10mm, men var liksom litt lite, forslag? Alle vinkelkutterforslag sees på med sarkastiske øyenbryn og flir i nesa:P
Frode_E30 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Bilder snorre!Lurer litt på hvordan dim jeg skal kjøre på mine 9'' bakfelger? 215/40-r16? www.tyrestretch.com Check it out
Elliott Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 noen som trenger noe opplakkert så er det bare ta kontakt så finner vi en løsning på det
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 har en hel bil og en haug med deler. men haugen med penger er ikke like stor, så det må vurderes litt. men bakfangeren skal jeg ihvertfall få lakkert når jeg kommer hjem i Mai.
Elliott Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 har en hel bil og en haug med deler. men haugen med penger er ikke like stor, så det må vurderes litt. men bakfangeren skal jeg ihvertfall få lakkert når jeg kommer hjem i Mai. Bakfanger har du vell lovet bort til Joachim?
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 jo, så jeg skal prøve å huke tak i han når jeg kommer hjem. om det er noen kroner igjen av lønna vel og merke.
JoCCe Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Blir det noe bimmers treff iår? eller er det kun vi samme som er innom tråden og snakker litt enda? Lyst på ny bmw, mulig bane bil
Elliott Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 da har vi allesammen fått montert sommerfelger og været er litt varmere:)
Odd-M Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 da har vi allesammen fått montert sommerfelger og været er litt varmere:) 5-10 cm snø på Støver i dag...
MikaelR Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Har ikke noe bmw å still opp med på treff men æ kommer nokk uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå