Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har de også vært gjort betydelige ting med bilen for hvert salg, foruten i mitt eie. Jeg gav forresten 7000,- for den hos en kompis.. :)

Skrevet

da er vel du eneste som faktisk har tjent på bilen... ga 10 000.- påkosta 15-20 000.- i deler og sveising, pluss 75-100 arbeidstimer i bytte av klutsj, overhaling av topp osv... solgt for 17 000.- Mats har vel påkosta enda mer og myyyye mer tid :) så tror ikke 50 000.- var noe u-pris, om det var det bilen gikk for?

Skrevet

ja han fikk 45 ooo,- får den :D

Lyst på e30 igjen, snakka med han som kjøpte den blå e30'n jeg hadde igår, bygd stereo osv i den, så den bilden har det enda bra :D

Skrevet

sikkler etter e21 og e24 jeg :) e24 er kansje litt gubbete, er også dyr i deler, tung, m30 motoren er mye mer komplisert også... m20 er jo rett og slett trivelig og skru på :)

Skrevet

ohh...helt betatt av e24 :P sett mye på en som står i Ungarn, kjørerute på 335 mil gjennom Ungarn, Slovenia, Tsjekkia, Tyskland, Danmark og Norge :) også sett på noen i tyskland, Havner på 40 000.- og oppover ferdig på Norske skilt...

Skrevet
reinere enn i stua mi oppi der :) gjort noe med bunndel og topp før turbokonvertering?

hehe,ja e fint nu :D ja e smidde stæmpel og råda,pianotråd,borra opp osvosv... toppen e plana og overhalt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...