Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er gode på felgoppretting her i Bodø? Vet Vianor gjør det, blir å koste alt fra 700 til 1800 avhengig av hvor mye arbeid. Har også hørt at Maskinering gjør dette. Noen flere?

Skrevet

Sist jeg så en felg som har vært hos Maskinering var ytterringen skadet. De spenner den opp en dreiebenk og skader med det lakken. Har dessuten hørt fra en ganske sikker kilde at de bare dæljer løs med en tung gummiklubbe til den er noenlunde rett. Det har jeg faktisk gjort selv på garasjegulvet hjemme i et nødsfall.

Skrevet

Aha, så da er altså Vianor å foretrekke.. Han som driver med det er tilbake på torsdag, skal stikke innom da og la han se på det. Er ikke mye, bare en liten bulk på kanten og ikke på selve felgbanen.

Noen andre som driver med dette?

Skrevet
Aha, så da er altså Vianor å foretrekke.. Han som driver med det er tilbake på torsdag, skal stikke innom da og la han se på det. Er ikke mye, bare en liten bulk på kanten og ikke på selve felgbanen.

Er det en dyr felg?

Skrevet

Noen i Bodø området som kan hjelpe meg litt? Har fått litt smått rust inne i bensinlokket på min E39, skulle gjerne ha fiksa det før det blir værre. Betaler såklart en pris vi blir enige om.

Skrevet

Er det en dyr felg?

Njæ, i utgangspunktet ikke, er en ASA felg fra Sharif. Men tror ikke den er å oppdrive lengre.

Skrevet

Er det en dyr felg?

Njæ, i utgangspunktet ikke, er en ASA felg fra Sharif. Men tror ikke den er å oppdrive lengre.

var det jeg tenkte på, må heller lønne seg å kjøp 1stk ny :P

Skrevet
Står en e36 cab på metall å gjennvinning med svart delskinn intergjør, m-tech ratt (air bag) :wink:

Kukent at dem ikke har åpent lengre enn klokka 4 på selvplukk daga :P

Skrevet

Noen som vil ha felger til sin 3 serie?

Nydelige felger selges.

Ikke veldig slitte men noen riper er det på de.

Dette er originale BMW felger i 18" 8" foran og 8,5" bak

Står dekk på de i 235 foran og 255 bak, men disse er slitt og bør nok byttes straks.

Felgene ligger i Bærum fram til neste uke, men blir sendt til bodø neste uke.

Kan sendes til kjøper.

Kom med bud!

Felgene ser slik ut:

ee57jfb8hicqthnemhr9.jpg

Skrevet
var det jeg tenkte på, må heller lønne seg å kjøp 1stk ny :P

Ser ikke ut som det er så lett å få tak i disse, fant de til ca 2500kr stk. Noen som har pene felger til E39 de skal selge? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...